Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 586 ggr
TinaH
0

GodMorgon 29/11-07

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter här nu ensammen…gubben har gått till jobbet och bara jag och hunden, som för den delen ligger och sover …somliga har det bra…. :-)

Själv så sitter jag här och håller på och skapar egna Jul-kort. Jag gillar att hålla på med Scrap booking och pyssla, det är något helt annat och få något eget gjort istället för något som är köpt.
Funderar på och skicka upp ett handgraverat djupt fat till mor i julklapp, jag gjorde det för ett tag sedan och det bara ligger här.
Gillar och pyssla och graver och pillra….*S*

Jag var igår på en jätte-mysig Julmarknad, "Sånnagården" hette det, Ligger här en bit utanför byn mellan ängelholm och Kvidinge, NV skåne.
Riktitg gammla gammla väggbonader i papper i orginal, så som  det var på mormors tid, ja jag kunde inte låta bli och handla….
En tomte familj, tomte-mor, tomte-far med 2 barn…. :-)

Så kom det hem en ny Advenst stake, och ett kaffe ljus….ja jag skulle kunna gå där i timmar…..
Det roligaste av allt, det var inte dyrt…
Dem hade riktiga handgjorda ulltomtar, som var så vackra så jag bara smälte. =)
Hand vävda linnes dukar, gammaldags tyg och….och ….ja, jag bara mös, när jag gick där…. :-)
Det var i en riktig miljö med, i en skånelänga. :-)
PRO var där och hade kaffe rep med julsånger och en som spelade keeybord och dragspel samt fiol, så det var stämmning :-)

Hoppas Ni får en underba dag!
Sköt om Er

Kramar
Tina

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

AnneN
0

Låter som du hade kul igår =)

Idag ska jag redovisa mitt projekt om Labradorens historia på engelskan… Ni kan väl hålla tummarna att jag inte pratar för länge? Redovisningen ska ta ca 5 minuter men då det gäller hundar så kan jag prata hela lektionen, speciellt om någon ställer frågor =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Vargnatt-]
0

Låter som en riktigt mysig julmarknad :)

Jag är också ensam hemma nu, gubben på jobbet, hunden vilar och katten stirrar surt på mig Räcka ut tungan En helt vanlig morgon alltså!
Idag blir det som vanligt promenad ut, försöka överleva den promenaden eftersom det är isgata ute! Aramis tycker det är skitkul, man kan ju glida jätteroligt på det. Sedan vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske börjar rota fram lite julgrejer :)

Håller tummarna för dig Anne!

kerstin_70
0

låter som en mysig julmarknad.

håller tummarna för dig anne

TinaH
0

ja den markande var ur mysig….halmbockar och halm grisar, gran bockar och jag bara njöt och mös…. :-)

Mvh TinaH

AnneN
0

Redovisningen gick jätte bra =) Läraren kunde absolut inget om hundar och visste inte vad en labbe var =P

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

V-lang
0

*fnyser* Jädrans Tina du kunde inte låta bli att lägga ut bilder på dom va????? Det räckte alltså inte med att du gjorde mig avis på telefon igår kväll alltså din nippertippa…passa dig du Oskyldig

TinaH
0

hihihii….aallt för lottisens avis sjuka,….visst var dem söta! :-)

Mvh TinaH

V-lang
0

Sjukt söta din fresterska Fot i munnnen

TinaH
0

Skrattande

Mvh TinaH