Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: presentation-av-hundar-medlemmar
Läst 1061 ggr
kerstinjoh
0

Alfons Töntbull

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag heter Alfons och är ett unikt exemplar av den ståtliga rasen Töntbull. Vissa kallar mig blandras *fnyser*.

Jag är stor och vacker, min mamma var en Pitbull och farsgubben Dalmatiner. Jag har ett par barn också som jag fick med en Pitbulltjej. Fast det här vill jag inte prata så mycket om för det hände när jag tillhörde en annan familj.

Jag vill gärna vara livsfarlig, men jag får allt erkänna att grodor är riktigt läskiga djur. Hua!! Jag har sett flera läskigt otäcka grodmonster.

Ska bli spännande att se vilka kompisar jag får här inne!

AnneN
0

Lille grodrädde Alfons är såå go´

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lill-jarven
0

Haha hej Alfons! Dina hemliga beundrarinnor Indra & Joxa brukar hänga här så du lär inte bli ensam iaf ;)

TinaH
0

Alofons!

vad glad att dem kallar dig för blandras…..
Matte kallar mig RONDELL!! *FNYS!!

//Tyson

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

V-lang
0

*ASG* Lika läcker som vanligt…..

*viskar* Du Alfons jag räddar dig så gärna från dom där grodmonstren det är bara att skälla till ;) Hemlis 

//Skorpan

Tysse rondella runt mattes ben ett par varv så vet hon inte vart hon har dig, efter det springer di in i köket och stjäl middagen Oskyldig

//Skorpan

Hennum
0

hej alfons, så söt du är :D jag håller allt med om att grodor är lite konstiga. mej brukar husse o matte kalla för (tusan oxå, matte kan inte komma på ordet hon brukar kalla mej för… men det är inte snällt kan ja säja… hjärnsläpp! :P )

/nicki

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Vikingman
0

Vilken fin hund du har. Är han verkligen grodrädd?