Indra
Smeknamn: Pinglan, Pigan, Pindran mm
Född: 2001/05/03
Kön: Kastrerad tik
Päls: Alldeles lagom
Raser: Alaskan Husky med lite skvättar av Border collie, Belgisk vallhund, Eng. Setter, Grönlandshund och Saluki.
Personlighet: Pigg och glad med glimten i ögat. Hittar på bus lite då och då men charmar brallorna av matte så att jag inte kan vara sur särskilt länge. Lugn och trygg i de flesta situationer.
Favoritleksak: Bollar, bollar och nämnde jag bollar?
Favoritperson: Enmanshund så det är matte som är favoriten
Favoritlekkamrat: Dottern Joxa
Sport: Hon är en föredetta slädhund och har t.o.m tävlat i 4-spann sprint en gång, haha fast det var mest på skoj. Annars älskar hon Agility och allt som innebär belöning.
Övrigt: Indra är en omplaceringshund som jag fick ta över för 3½år sen. Hon är uppvuxen på en slädhundskennel men trivdes inte och visade det genom att inte dra alls. Jag har dock kört henne i spann många många gånger efter det och hon älskar det nu :)
Hon fick en kull underbara Valpar våren 2001 tillsammans med en tjusig BC. 7 söta små lurvbollar blev det och 1 stannade kvar hos oss.

Hon är verkligen fin =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack :) Texten ser dock skitkonstig ut! Gör den det för dig också?

Den är väldigt stor… Ska se om jag kan fixa det
_**/Mvh Anne
aa tack

Det ville inte funka
_**/Mvh Anne

Hon är jättestilig, och på den bilden ser hon så fantastiskt snorkig ut hon är så fruktansvärt lik en väninna till mig så jag funderar skarpt på att visa henne bilden *ASG*
Hahahaha.. det tycker jag du ska göra Lotta ;)
Hon är verkligen jättefin :)
Tack Vargnatt :)

Jag tycker hon är så fin….det är något visst över hennes hållning som får henne att se ut som hon sträcker på sig :)