Go´kväll
Hoppas att alla har haft en bra dag =)
Min dag har vart riktigt skoj då jag har ägnat största delen av dagen till att fixa med sajten och resten av dagen har jag myst med hunden och vart på skolan.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Go kväll :)
Min dag har också varit bra, roliga föreläsningar följt av spontanmiddag hos en kompis. Är dock väldigt stressad för imorrn åker vi på exkursion till Sundsvall och är borta hela dagen och på fredag ska 2 övningar lämnas in, som jag knappt har hunnit börja på! :S men det löser sig, det gör det alltid.
Och Anne.. det känns lite konstigt att du inte heter biobio nå mer ;)

Haha jo jag har inte riktig hunnit vänja mej vid det ännu men om du vill så är det ok att kalla mej biobio =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Haha jag ska nog klara av att kalla dig Anne också ;) Uttalar du e.et?

Och jag vart så glad för en av dom namn som riktigt fastnat är Annes =)
Ja vad har jag gjort….jag har varit på lasaretter SOM VANLIGT *BLÖÖÖ* kom hem och hade glömt att jag hade tvättstugan så jag störtade ut i 190 och körde igång med den, sen in och gjorde mat *pust* det är nu ni ska säga "stackars dig" Ut i tvättis hängde tvätten också in och hämta Skorpan och ut med henne *muttrar* Hämta tvätten….sen vart det duschen och nu sitter jag här helt slut *gäspar*

Stackars dig! :)

Tack Gejsa nu vart det mycket bättre 
Stackars dig!
pst
Gejas, ljuger du lika mycket som jag??

*fnyser* och du ska kalla dig min vapendragare…du kom inte enns och hjälpte mig 

#7# Gissa? Haha
Men du, säg inget till Lotta bara. :)
*visslar*

Bannade k*rringar *muttrar* hämnden är ljuv