Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: hundfoton-filmklipp
LĂ€st 921 ggr
Fridaaaa
6

Overallen har kommit

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

😃 Passade bra, lite stor runt bröstkorgen men gör inget :)
Denna Ă€r vid minusgrader/kall blĂ„st och för att inte fĂ„ massa snöklumpar đŸ™‚ Fick hem i tunnare fleece ocksĂ„, för mildare grader för att inte fĂ„ snöklumpar đŸ™‚

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

Ison
0

Snyggt! Synd att det oftast inte finns overaller med lite frÀckare mönster för större hundar, hade gÀrna haft en sÄn pÄ min fryslort!:)

Fridaaaa
0

#1 Tack đŸ™‚ Ja det Ă€r synd, Ă€ven större hundar vill kanske vara lite snygga/frĂ€cka om de behöver klĂ€der, sĂ„ Ă€r synd! Roxy diggar sin đŸ˜ƒ

Cahira
1

Gud sĂ„ söööt! đŸ˜ Passar henne tokbra! :D FĂ€rgmĂ€ssigt dvs ^^

SajtvĂ€rd för Vallhundar, PĂ€lsvĂ„rd & KlickertrĂ€ning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Fridaaaa
0

#3 Riktigt nöjd med den đŸ˜ƒ Ja visst blev hon söt hihi hon verkar uppskatta den med dĂ„ hon blev glad nĂ€r jag skulle ta pĂ„ den đŸ‘

Cahira
1

Kul! đŸ˜ƒ

SajtvĂ€rd för Vallhundar, PĂ€lsvĂ„rd & KlickertrĂ€ning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Fridaaaa
0

#5 Aaa đŸ˜ƒ

zabelle
0

#0 JĂ€ttefin Frida! Var hittade du den?

Zabelle   

Fridaaaa
0

#7 Facebooksida đŸ™‚

zabelle
0

Tack snÀlla Frida! Klickade pÄ "gÄ med i grupp" sÄ kanske jag kan komma in pÄ sidan senare i dag :)

Zabelle   

Fridaaaa
0

#9 Gör sĂ„, de Ă€r trevliga och hjĂ€lpsamma dĂ€r ocksĂ„ đŸ™‚

Mixie
0

Mycket av det som sÄldes pÄ facebooksidan kan handlas privat pÄ eBay för en 4e del av priset :)

//Mickan

Fridaaaa
1

#11 Ja jag har sett liknande pÄ Ebay, men bara pÄ ebay.com, och handlar man över en viss summa dÀr kan man rÄka ut för tullavgift, och det vill jag inte, samt att det Àr betydligt lÀngre leveranstid, ialla fall pÄ annat jag köpt dÀr, har varit 2-4 veckors leverans.

[Forest]
0

JĂ€tte fin vart hon i overallen :) 

Jag köper ibland via ebay frÄn Tyskland :)

Fridaaaa
0

#13 Ja jag har kollat in dĂ€r enstaka gĂ„nger đŸ™‚ Hur har leveranserna varit dĂ€r och storlekarna?

[Forest]
0

14 man mĂ„ste ha koll pĂ„ att de levererar utanför Tyskland, storlekarna har vart bra jag har köpt visligen bara 2 tĂ€cken, samt "tofflor till hund" dĂ€r men vart helnöjd ena var till kompisens lilla hund o dĂ€r hade jag lyckas bra med mĂ€ta :) Leverans har vart  7-10 dagar o det anser jag okej.  Ă„ven köpt en stor klöspelare för ca 800 kr den levererades Ă€nda till dörren för den summan😉

Fridaaaa
0

#15 Okej đŸ™‚ Ja syrran har bestĂ€llt ett stort kattrĂ€d med frĂ„n Tyska Ebay för under 800kr, med hemleverans, Ă€r ju toppenbra đŸ˜ƒ
Bra att storlekarna stĂ€mmer, för bestĂ€llde frĂ„n ebay.com en sele, dĂ€r stĂ€mde mĂ„tten inte alls đŸ˜ź Men det Ă€r ju toppen đŸ˜ƒ