Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: allmänt
Läst 897 ggr
Maja2
0

stal hund och blonderade den

[VampireGirlElvira]
0

Hur i hela friden kan man vara så dum mot en hund genom att först själa hunden, och sen färga den och efter det skära ut chipet från nacken?

Sån j###a tur att dom åkte fast!

Djurälskaren87
0

kom ihåg det fallet, det var ju tom med i efterlyst. står inget hur dom blev påkomna, men usch vad hemskt att läsa att hon blekte hunden med färg och skar ut chipet… man får hålla hårt i sin hund när man är ute verkar det som… idioter finns..

[Nightcat]
0

Normalt tycker jag att jag är en sansad och inte en särskilt våldsam person, men när jag läser sånt här..

Fridaaaa
0

Läste det med, helt sjukt! Hur tänker de människorna alls? Inte alls verkar det som, bara på sig själva :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maja2
0

Med dessa idioter i åtanke, kan jag inte låta bli att sända en tanke till alla som vågar lämna sina hundar bundna utanför affären tex

Fridaaaa
0

#5 Ja jag vågar aldrig lämna utanför, vill inte utsätta våra hundar för såna risker.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
1

Skönt att de vart påkomna och att hunden är hos sin ägare. Då paret har gjort överfall,rån och dessutom djurplågeri (som i regel brukar vara rätt lama straff) så bör det bli mer av detta. Sjuka personer det finns det gott, nu håller jag tummarna på att dom får ett härligt straff.