Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: hundfoton-filmklipp
LĂ€st 1891 ggr
vallhund
1

Undervattenshundar

ISIS anhÀngare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

VÀrd pÄ Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis pĂ„  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

TjockaBerta
1

Usch orkar inte titta. Detta Ă€r lika hemskt som babysim. Jo, jag gick pĂ„ det med ett av barnen. Är Ă€ndĂ„ inte övertygad. Samma panik i ögonen och Ă€ven jag hĂ„ller andan under vattnet.

>>>Malum domesticum<<<

Michaela-N
5

#1 Nu förstÄr jag inte, hundarna blir ju inte tvingade i vattnet?

Tarotstollan
2

Kul bilder, fast de ser ju lite otÀcka ut!
Den boken fanns med i en av mina bokklubbstidningar och jag funderade pÄ att köpa den men den var lite för dyr. FÄr se om de sÀnker priset pÄ den, och om jag dÄ vill ha den dÄ.

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Frida B
2

#1 haha va? som #2 sÀger, hundarna blir inte tvingade?

SajtvĂ€rd pĂ„ AkvarierĂ€kor ifokus och m_edarbetare pĂ„ Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Forest]
1

Hahaha omg vilka roliga bilder. 😃

Det Ă€r sĂ„ synd att jag inte hade undervattenskamra för 20+ Ă„rsen för dĂ„ var det en nuffetik som alltid och dök ner under vattnet, jag hade cyklop och ni kan ju ana hur rolig hon sĂ„g ut mĂ„nga gĂ„nger. Sluta med en kallsup och hosta som en tok undertiden man försöktre hindra för att skratta ihjĂ€l 😉

minbebis
0

Nej vad söta! Kan man lÀra hunden det dÀr eller mÄste det vara naturbegÄvning? :)

nlinds
0

Min SchĂ€fer har en förmĂ„ga att ta ner nosen under vatten för att "bubbla", han dyker alltsĂ„ inte. Men han gillar att hĂ€mta stenar pĂ„ botten(pĂ„ grunt vatten) samt andra saker som finns dĂ€r. Jag lĂ„ter honom göra det dĂ„ han tycker om det, och han Ă€r "sjĂ€lv lĂ€rd"  :P

"After every storm, comes a rainbow" RegnbÄge

Min blogg, titta gÀrna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

AnneN
0

#6 jag har för mig att de gjort sÄ att de kaster bollen ner i en pool och hunden hoppar i frÄn poolkanten vilket dÄ resulterar i att det ser ut som att de dyker efter den.
Sedan finns det en del individer som faktiskt dyker ocksÄ men det Àr dÄ oftast nÄgot den kommit pÄ sjÀlva.

_**/Mvh Anne
**~SajtvÀrd pÄ Blandrashundar ~Medarbetare pÄ Support
_HundÀgare i Norrbotten? VÀlkommen till oss pÄ Hundhuset!

minbebis
0

#8 Jaha! För en granne har en Siberian Husky som dyker och gÄr lÀngs botten :)

[Forest]
1

9 hahaha det var sĂ„ nuffetiken gjorde med + att hon hoppa frĂ„n badbryggan ibland riktiga svanhopp ;) Det bĂ€sta var att hon alltid skulle pussas under vattnet med himmel sĂ„ rolig hon sĂ„g ut fladriga lĂ€ppar sĂ„ gapet vart större Ă€n vad hon sĂ€kert önska sig 😃

minbebis
0

#10 haha, Lexie hoppade i somras frÄn en 1,5 meters brygga och hennes uppfödare lÀrde henne gÄ trappstegen upp pÄ en annan. SÄg lite komiskt ut :)

Charlott_
0

Synd att vissa Àr photoshopade :O

Charlott_
0

Annars helt otroliga bilder! :)