Längtar Och en Ros till..
Jag längtar verkligen tills på Onsdag då ska jag besöka en kennel, alltid kul å åka och kolla på olika kennlar tycker jag.
Spec om man ev ska tinga en valp med ;)
"Till" er som finns på blandras hundar och till AnneN som e otroligt snäll sajt värd Och till Tina-A som e grym på sina uppvisnar av olika Trick som hon gör..
Här och på Kanin.ifokus trivs jag bäst. Inga onödiga kommentarer å alla e posetiva. dem andra sajterna trivs ja inte i som jag trodde jag skulle göra.. Alla där går ihop sig el bara klankar ner…
#sätter den på övrigt för vet inte va ja ska posta denna nu"
Visst är dom duktiga på sajten! Håller med 100%.
Vad skoj, håller tummarna att ni hittar en sötis ni vill ha.

Tack nataschaj 
Kul att åka till kennel och kika på hundar/valpar, är det någon speciell ras ni ska kika på?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vad skoj berätta…vad är det för ras?
Jag håller med, och även jag skickar en ros till alla medlemmar, Medarbetare och sajtvärden våran. 
Vad kul det låter att åka och hälsa på en kennel. Blir det eventuellt en som får följa med hem, eller är det av någon annan anledning du hälsar på? 
#2, 3 Vsg AnneN, de blir schäfer!. Så nu ska jag satsta på de jag gilalr, lydnad å utställning fast kmr inte ställa ut så mkt utan bara ibland.
#4 Jag kmr ev få hem en valp v 1 om allt går planerat. och det tror ja, för har blivit kär i hundarna på sidan, men ska ju träffa dem på Onsdag så får jag se hur dem är. Så en Valp blir det!.

#5 Nu är jag supernyfiken
Vilken kennel är det du ska till?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#6 ulvgården
#5 Men gud, vad härligt!
Pussa på dom från mig, och sno gärna med en extra och skicka hit.
#8 det ska jag göra;) hehe