Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Pomeranian/Chinese crested powder puff

2019-03-18 21:48 #0 av: Erz

Hej. Detta är min Chico 9 veckor. Hans pappa är pomeranian o mamma chinese crested powder puff.
Är det någon som har samma mix?
Skulle vilja se lite bilder isåfall då jag är hemskt nyfiken på hur grabben kan se ut som vuxen 😊
Mvh Susanne o Chico

Anmäl
2019-04-10 11:38 #1 av: MaaariaS

Men så söt Hjärta

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Anmäl
2019-06-29 22:44 #2 av: Karin Lindell

Har en sjumånaders valp med samma mix, Tuva heter hon.

Anmäl
2019-06-29 22:45 #3 av: Karin Lindell

Anmäl
2019-06-29 22:45 #4 av: Karin Lindell

Anmäl
2019-06-29 22:47 #5 av: Karin Lindell

Anmäl
2019-08-03 10:13 #6 av: lidasa

Det ser precis ut som min valp!! Och datumet verkar också stämma överens! Jag tror att jag har Chicos brorsa!

Anmäl