Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

DNA test

2018-08-06 16:01 #0 av: Lexie82

Funderar på att DNA testa min hund för att se vilka raser hon innehåller, av ren nyfikenhet. Någon som testat att DNA testa sin hund? Var vände ni er för att göra det? 

Anmäl
2018-08-07 08:45 #1 av: Fridaaaa

Sånt är inte pålitligt. Spara dem pengarna :)

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2018-08-08 09:06 #2 av: Lexie82

#1 Så du har testat? Var vände du dig då? 

Anmäl
2018-08-08 09:10 #3 av: Fridaaaa

#2 Nej jag har inte testat då jag vet raserna i min blandis
Men finns de som skickat in på renrasiga för att testa och visat helt fel. Det har inte kommit så pass långt i forskningen att det går,

Anmäl
2018-08-08 09:17 #4 av: Lexie82

#3 Tack, men då var det inte dig mitt inlägg vände sig till =)

Anmäl
2018-08-08 09:24 #5 av: Fridaaaa

#4 Sa det i välmening, men ditt val om du vill slösa pengar :) 
Lycka till

Anmäl
2018-08-19 12:06 #6 av: Annika_72

http://hundarutanhem.tictail.com/product/dna-test

850 sek

Anmäl
2018-08-19 12:58 #7 av: Lona

#6, Synd bara att promota ett företag/förening som inte är seriös för fem öre. Men, som sagt, TS pengar som hon gör vad hon vill med även om det gäller något som emellanåt kan ses som snudd på bedrägeri.

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2018-10-04 22:59 #8 av: [~Kollen~]

Jag vet inte om man verkligen kan lita på DNA Test

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.