Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Varning för oseriösa personer i hundvärlden

Papipoo

2018-08-06 14:19 #0 av: Simmasmora

Hejsan! Jag köpte en tik valp i början på mars av en Britt Schröder i Gävle, valpen är född 17/1-2018 , det fanns 2 syskon till min valp, 1 tik och 1 hane, skulle vilja få kontakt med er som köpte dom, Britt Schröder vet inte vart dom hamnade så hon, väldigt konstigt det här. Det är en papipoo 25% papillon 75% dvärgpudel ,svart med lite vitt.
Mvh. Carina

Anmäl
2018-08-13 18:22 #1 av: Forest

Söt. Glad  Ser ut att vara mycket pälsvård som det är på pudel. Har tre pudlar men har dom kortklippta i sportklippning som man brukar kalla det, dock krävs det jobb för hålla pälsarna fina. Hoppas du hittar syskon synd att uppfödaren inte visa mer intresserad av vad som händer med valparna. 

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2019-02-24 14:29 #2 av: gelinii

Jag har en papillon från henne som vi köpte 2013

Anmäl
2019-02-24 19:24 #3 av: Forest

2. Du har stamtavla antar jag ? Tror säkert din o ts hund är släkt på något vis. Söt liten pappis 😘

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.