Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Gissa ras?

2018-04-30 09:08 #0 av: mellelina

Den här lilla tjejen ska flytta hem till oss i juni, hon är blandras 50/50. Men kan ni gissa vilka raser?

Anmäl
2018-06-02 17:12 #1 av: frijoh

GUUUD vad söt!!! Jag gissar på att en ras är labrador.

Anmäl
2018-06-19 19:04 #2 av: Travis D

En ras skulle jag säga är helt klart labbe.

Anmäl
2018-06-19 19:07 #3 av: Fransu

Labrador/bordercollie?

Hur söt som helst, oavsett blandning. Glad

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Anmäl
2018-06-21 13:15 #4 av: Linneani

Labbe/golden?
Labbe/rottis..?

Anmäl
2018-09-27 12:04 #5 av: mellelina

Oj har helt glömt att gå in och kolla här igen!! Men icke!! Alla tror labbe men hon är faktiskt dalmatiner/schäfer!! Och världens underbaraste och mest lättlärda jag träffat. Och tack för alla komplimanger!!

Anmäl
2018-11-26 06:52 #6 av: hemul

Wow! Det skulle jag aldrig ha gissat! Ingen av raserna. Jättesöt! Blinkar

Anmäl
2019-01-09 12:12 #7 av: Anne.K

Hehe, labbe och schäfer var min gissning när jag tittade på bilden. Så jag fick iaf hälften rätt. Väldigt söt vovve du har. :) 

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.