Annons:
Etikettrip-hundar-vi-minns
Läst 2640 ggr
Carrolinline
2017-12-23 20:45

Mitt hjärta gråter

Min älskade hund blev påkörd och dog igår. Han var 14 månader och haft honom lite mer än ett år här hemma. Jag kan inte sluta gråta mina ögon rinner och rinner. Snälla finns det någon som kan ge mig något tips att sluta gråta och tänka positivt. kanske någon varit med om samma sak eller liknande . Jag önskar att jag kunde dö och träffa honom. Så många tankar jag har. Mitt älskade liv. Jag gick dessutom runt ovetandes och lycklig i ca 5 timmar innan jag fick veta, jag var på jobbet och min familj tyckte det var lättast att berätta när jag kom hem. Men jag mår så dåligt att jag var så glad dessa timmarna när något så hemskt hänt och jag viste inget. Kommer man in i en period i sorgen där man blir arg och försöker skylla på folk? Just nu lägger jag skulden på min sambo som hade han lös samtidigt som jag inte vill skylla på han kan jag inte låta bli att tänka " vad fan släpet du han lös för?". Och att ingen berättade för mig, jag hade lämnat jobbet direkt. Jag vet inte hur jag ska orka leva utan honom, aldrig varit så här ledsen i mitt liv.

Annons:
Tarotstollan
2017-12-23 21:18
#1

Jag beklagar! 🤗 Så fruktansvärt ledsamt och chockartat att hans liv slutade på det viset. Din sorg måste få sin tid att läka ut, det går inte skynda på den.
Ta det lugnt och minns de underbara stunderna ni fick tillsammans.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Sjuttan
2017-12-23 21:29
#2

Så förfärligt! Du har all rätt i världen att känna sorg och att vara i din sorg. Det kommer att lindras med tiden men det går inte fort, det här är ingen Quick fix Snart kommer du att orka tänka mer på den glädje han gav. Men du kommer att minnas honom för alltid.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

Carrolinline
2017-12-24 09:23
#3

Tack! Ja det kommer ta tid två dygn har snart gått och mina ögon slutar inte tåras. Fy och idag ska man fira jul, funderar starkt på att vara hemma. Om någon ens nämner honom kommer jag bryta ihop. Vet inte vart jag ska ta vägen

Upp till toppen
Annons: