Annons:
Etikettvalpar-avel
Läst 2719 ggr
EmiliaJsk
2016-09-28 23:37

Blandis beagle och munsterländer från Gotland 2013

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Jag och min dåvarande sambo köpte en hund tillsammans, en blandis av beagle och munsterländer (från Gotland) år 2013. Hon är född den 10 april 2013.

Vi gick skilda vägar och han har förbjudit mig att träffa mitt lilla hjärta (han står på pappret). Vilket gör mer och mer ont i mig för varje dag som går. Tycker det är så fruktansvärt att när man går skilda vägar så ska den ena visa sin makt att förbjuda en att få delad vårdnad på en familjevän man skaffat tillsammans.

Undrar om någon har också köpt en valp från den kullen och har telefon numret till uppfödarna? Skulle va kul om de kanske planerar en till kull, då mitt hjärta fick ett oroligt fint psyke, älskade allt och alla, kärleksfull, rolig och energifylld.

Eller om någon vet någon som säljer/föder upp Valpar av denna blanding?

Mvh Emilia

Annons:
[Forest]
2016-09-30 12:34
#1

hitta en tråd från 2013 och har denna blaning som din, kanske är personen aktiv på buke och du kan fråga denna om uppfödaren. Låter som en udda blandras och fundering om det var avel till bli jakthundar 🤔http://www.bukefalos.com/threads/blandras-beagle-och-musterlandare-funderingar.1190606/

EmiliaJsk
2016-09-30 19:42
#2

Tack så mycket!! 😍

Jag hoppas innerligt att hon fortfarande är aktiv på sidan och kommer att svara mig. Det var en tjuvparning :p men ack så fantastisk blandning det blev!

Upp till toppen
Annons: