Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
GRATTIS!

Grattis Velvet 10 år!

2016-04-02 15:49 #0 av: AnneN

Idag fyller mattes älsklingstant Velvet 10 år! TårtaDetta firas med 1 timmes bus ute med husse, matte & Valle. Nu vilar 2 trötta hundar för att senare få öppna ett paket från ‪#Djurpaketet‬ som födelsedagspresent.

Jag är så lycklig och tacksam för att jag har fått förmånen att dela mitt liv med underbara Velvet som trots sina 10 år inte förstått att hon inte är någon unghund längre, hon har mer fart och energi än de flesta yngre hundar jag känner (även Valle), hon älskar att kampa med leksaker, busa, springa, hoppa, söka, pussas, äta, mysa, simma och ja det mesta som livet erbjuder och jag hoppas att hon får vara frisk och pigg i många år till. Hjärta

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2016-04-02 15:59 #1 av: Fridaaaa

Grattis fina Velvet! Tårta

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2016-04-03 02:42 #2 av: AnneN

Velvet tackar för gratulationerna Skrattar

Båda hundarna har varit trötta hela eftermiddagen/kvällen så paketöppningen sker imorgon istället.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.