Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR

Schäfsky / Shepsky

2016-03-24 09:27 #0 av: feminot

Hejhej :)
Någon mer som har en schäfer blandat med husky?
Min Bonzo har schäferpappa och alaskan huskymamma :) skulle vara kul om det fanns syskon där ute nånstans :)

Glad Påsk på er :D

Anmäl
2016-03-25 19:20 #1 av: AnneN

Vilken sötnos Glad Hur gammal är han?

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2016-03-26 22:52 #2 av: feminot

Tack :D snart 11 månader :p

Anmäl
2016-03-29 22:11 #3 av: Wirrie-bell

Jag har en :) Han har dock även liiite Berner Sennen i sig Skämtar Mamman var Schäfer och pappan var Siberian husky/Berner sennen Skrattar (bifogar även en bild där kullbrorsan sitter till höger)

Anmäl
2017-09-12 11:54 #4 av: evis1303@telia.com

Hejsan!

Vet att tråden är något år, men vill visa vår pussgurka Xina. är 12-13 veckor på bilden. Mamma Schäfer , brun otroligt gomodig och pappa Alaskan Husky svart/vit med blå ögon.  Hon blir nog högrest. Är idag 16 ve. 52cm i mankhöjd och 16 kg tung. Slimmad i kroppen ; )

Anmäl
2017-09-13 15:50 #5 av: Blue_Lugia

#4 Den där hunden skulle jag vilja se mer av!
Väldigt unikt utseende! :D

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2017-10-01 16:20 #6 av: hejkomochhjälpmig

#3 Min älskade men numera bortgångna vovve måste ha varit en släkting till din hund? Exakt samma mix. Kommer väl ihåg en valp i samma kull (mycket svart, isblå ögon) som såg ut som din, men det kan ju ha kommit en liknande i en annan kull. Vilket år är din född? 

Anmäl