Annons:
Etikettannonser-tjänster-erbjudes-sökes
Läst 1570 ggr
Azeman86
1/10/16, 9:43 PM

Dagmatte sökes (Sundsvall)

Hjälper min svärmor att hitta en hemmavarande dag-/kvällsmatte, kanske någon hemma pensionär som vill ha lite sällskap och kanske lite sällskap på promenaderna? Hon har svårt för herrar, så hos någon kvinna. I norra Sundsvall, Sundsbruk, Ljustadalen, Alnö osv (helst vägen mellan Sundsvall centrum ut mot Alnö), sökes åt en härlig liten 4-årig vit lurvig blandras tik, blandning med pudel, bichon havanais, shih tzu, bolognese och coton de tuléar.  Hon är verkligen en super go, kelsjuk, snäll, glad och en härlig hund. En riktig knähund! Hon har en del överskottsenergi, men hon älskar sovmornar, mys i soffan och gotta. Hon är dock en något bortskämd dam, hon är en bestämd dam som vet vad hon vill, du bör därför ha något hundkunskap sen tidigare.  Hon har svårt att gå ihop med katter, större hundar brukar kunna gå bra och bättre än med mindre hundar. Hon går bra ihop med barn som är vänliga tillbaks, hon älskar att leka med barn och kan även vakta dom lite. Hon är vaktig - därav kan även vara skällig. Svårt att vara ensam därav dagmatte pga jobb, både för vardagar, kvällar och även helger brukar kunna bli. Hon är även svår att ha lös, men är väldigt snabblärd.  Skicka ett PM till mig vid intresse eller mejla mig: Anniiie86a@hotmail.com, med en presentation om dig själv och vad du har att erbjuda. Eller om du har några frågor!

Annons:
Azeman86
1/10/16, 9:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Glömde bilden

Upp till toppen
Annons: