Annons:
Etikettannonser-tjänster-erbjudes-sökes
Läst 1864 ggr
Emmaochpelle
2015-10-19 15:15

19/10 SÖKES: DAGMATTE/DAGHUSSE

Jag heter Emma, jag har en söt liten kille som heter Marley. Han är en blandras, mellan golden och flatcoated retriever. Vi behöver verkligen en dagmatte eller daghusse nu. Rätt akut!

Måndag-Fredag kl7-15

Vi bor i norra stockholm i Märsta,
Letar efter en som kan hjälpa oss i antingen Märsta, Väsby, Sollentuna eller Karlberg. I närheten går också bra, vi är desperata! Vi har sökt efter hjälp på tiotals olika grupper på facebook, grannar.se, vovve.net, osv osv. Men det enda svar vi får är " Hur mycket betalar du?  "

Ingen bryr sig om att hjälpa vår hund eller oss. Utan bara vill åt pengar!
Vi är en familj med medel ekonomi, med en hög hyra och vi sparar körkort som vi verkligen behöver. Vi vill verkligen ha hjälp från någon som inte vill ha 2000-3000 i månaden, utan någon som bryr sig om att få spendera tid med en söt och rolig hund!

Snälla hjälp!!

Hör gärna av er!
emmackarlsson@icloud.com & 0707311476

Kram från Emma, Pelle & lilla Marley

Annons:
Ravynsfair
2015-10-19 15:25
#1

Skriv gärna hur ofta ni behöver hjälp, ungefärliga tider och vad ni önskar skall göras med hunden (korta promenader/långis/lätt aktivering osv) 🙂

Betalning sker ju lite efter hur mycket arbete dagmatten/hussen skall lägga ner men förstår er, för 2-3000kr kan man likaväl ha hunden på hunddagis där pengarna går till ett företag, inte enskild persons ficka. 

Hade jag bott i närheten (bor i Sundsvall)  hade jag gärna ställt upp. 👍

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Calcifer
2015-10-19 15:41
#2

Det jag kan tänka mig är rimligt är att man kollar hur mycket hunddagis eller de med utbildning/dylikt tar, och sen erbjuda en bit under det eftersom det handlar om privatpersoner och inte de som kanske har faktisk utbildning inom området eller arbetserfarenhet där de kan uppvisa pålitliga referenser. Så har jag alltid gjort angående barnvaktande.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: