Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

hunden som ring bärare

2015-07-21 08:11 #0 av: flocken

Snart dax för bröllop mellan matte och husse. Självklart ska våra hund axel vara ring bärare. Barnen ska hålla axel.
Någon av er som haft med hunden så centralt i ert bröllop?
Eller hur är era tankar inför ett bröllop i framtiden?

Sajtvärd rexkanin Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2015-07-21 08:15 #1 av: AnneN

Grattis till er Skrattar

Är inte gift, men om jag någon gång gifter mig så kommer jag hund som självklar ringbärare.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2015-07-21 08:15 #2 av: Fridaaaa

Gifter jag mig, har jag sagt att hund ska vara med om den klarar det såklart :D

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2015-07-21 08:22 #3 av: VildaVittra

Mina hundar skulle definitivt missta ringarna för något ätbart, så nej, de kommer aldrig få vara ringbärare. De skulle dessutom sätta tassavtryck på allas finkläder, så de skulle nog få vara hemma den dagen. Cool

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2015-07-21 08:31 #4 av: Fridaaaa

#3 Haha minne för livet för gästerna Skämtar

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2015-07-21 11:17 #5 av: flocken

För mig var det så självklart. Jag umgås mer med min hund än familjen. Jobbar med hundar hemifrån.
Var en som tyckte att axel skulle vara på pensionat. Har aldrig lämnat ifrån honom. Jo när barnen föddes typ.
Självklart förstår jag om alla inte kan ha med sin hund. Vi ska vara ute på en stor ö. Vi har även bokat in honom på båten som ska transportera gästerna

Sajtvärd rexkanin Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2015-08-07 06:23 #6 av: flocken

Bröllopet är över o axel skötte sig exemplariskt. Vår duktiga kille. O tack till fridaakesson som fixade axel innan vigseln. För efter blev det rakt ner i havet

Anmäl
2015-08-07 09:01 #7 av: Fridaaaa

#6 Bara roligt! Och en ära Hjärta

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.