Annons:
Etikettvalpar-avel
Läst 997 ggr
emmaeriksson
2015-07-01 00:13

Hämta valp!

Jag är så taggad på att hämta min lilla älskling (vi åker klockan 7 imorgon bitti, tekniskt sett idag hehe) Har längtat längeeee nu, de blir en lång resa med de är det värt! Har planerat allt noga och är riktigt glad! ☺️ Hur kände ni när ni hämtade eran valp?

Annons:
Liten boll
2015-07-01 13:05
#1

Troligen likadant som du…. :)

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

Nervöst Skall
2015-07-01 13:40
#2

Vad kul! Lycka till :D När jag hämta valp så kändes det inte verkligt, det tog några dar innan jag faktiskt fatta att min dröm om en valp äntligen va sann

Johanna|Kingpin|Sansa|Knota

Medarbetare på Sällskapshundar

http://jatteochdvarg.blogg.se

FjantYoda
2015-07-01 16:26
#3

varit med om 4 valphämtningar under mitt liv men dom som är mina egna så har det känts kul, nervöst och som tiden går aslångsamt, hämtade nr 2 igår och var så nervös att jag mådde illa och knappt fick i mig frukosten!

https://www.instagram.com/aros_yoda/

emmaeriksson
2015-07-01 21:56
#4

Åh exakt som jag har känt hela dagen hehe! Det har varit en lång resa på ca 100 mil tur och retur men det var värt varenda mil och varenda krona! Är helt förälskad i min älskling 😍

Ikatza
2015-07-02 09:47
#5

Var nuvarande valp kom som en overraskning - det var svart att fatta i borjan vad som hande men sa smaningom nar jag satt med henne i famnen sank det in i hjarnan och jag satt med ett fanigt leende hela morgonen med valpen i knat -typ :)

vi hade sett att "var" hundtranare hade hittat en valp i skogen och behovde hitta en familj at den, och vi hade funderat och diskuterat, men nar jag ringde sa hon att hon kanske redan hade hittat nan, och vi tankte att det kandes lite tidigt efter att var forra hund gatt bort (en dryg manad) Min pojkvan tyckte dessutom att vi skulle vanta till varen eller sommaren, att det skulle vara enklare att kunna vara ute mer etc.
Men det var det han sa till mig, egentligen hade han redan pratat med kompisen och sagt att vi garna ville ta hand om valpen.. Sa pa lordag morgon ringer det pa dorren - han sager till mig att ga och oppna, sa jag gar ner i pyjamas och dar star kompisen med valp i famnen och en pase med filt och leksaker.. jag blev helt mallos och superglad, men jag trodde forst hon skulle tillbringa dagen med oss, och fattade inte riktigt att hon var var och skulle stanna :D (ville inte bli besviken - sa antog att det bara var att  hon hade vagarna forbi och ville visa henne, hehe)  det tog ett litet tag innan informationen nadde hjarnan :D

Fridaaaa
2015-07-02 10:31
#6

Hade väntat ca 5 veckor på att få hem Roxy (tingade henne när hon var ca 3 veckor). Men kunde hälsa på varje dag (svärmor som fött upp), var med på besiktningen med så fick hem henne direkt efter den 🙂 Var så glad!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Upp till toppen
Annons: