Annons:
Etikettallmänt
Läst 1276 ggr
Ihima
12/7/14, 11:05 AM

Att idioter finns :(

Igår var jag med om något udda.

Satt på en chatt ang blandras hundar så att man kan hjälpa varandra mm.

Där loggar in en man som skriver att hans hund är sjukt underbar! Vi så klar undrar om den har gjort någon underbart eller bara rent allmänt.

Då får vi till svar " Min hund älskar att slicka!" Ursäkta är detta ett skämt tänkte jag!!!!!!!!!!! Då skriven en dam till han " De gör nog alla hundar" Hon tänkte nog rent allmänt. Då skriver han hur han menar då sexuellt.

Jag fri språki som jag är förklara för han att en hund slickar av olika anledningar.

* Behov av salt
* En god smak "Mat/godis"
* Han hund gör de när tikar löper 

Med flera anledningar.

Under samtalet på denna här chatten kommer de fram att hunden varigt på frun mm. Och dom håller på med Tidalag eller hur de nu stavas! 

Helt jävla sjuk. Hoppas hunden biter dom.

Då kommer de in en hundpsykolog och säger att de är så att många hundar är beroende av att ägaren ska lära rätt och fel. Om hunden sett husse göra så så kommer hunden göra de för matte då de uppenbart gjort henne glad. Då hon sänder ut vissa hormoner och signaler på att de är ett rätt beteende.

Men asså hur jävla sjukt är de? Psykologen alltså förklara att de dom gör är i hundens värd rätt! 

Allvar? Är de bara jag som blir jätte äcklad och vill spy. Gärna sätter personerna i fängelse?

Annons:
Ihima
12/7/14, 11:05 AM
#1

Förstår om tråden tas bort

Challa86
12/7/14, 11:16 AM
#2

Bestiality är ju inte direkt nåt nytt, men jag håller med om att det är äckligt och jag är ganska säker på att det är straffbart. Var det ingen som anmälde snubben till admin?

challameow.wordpress.com 

Ihima
12/7/14, 11:18 AM
#3

Oja! Vet inte hur de har gott. Ska kolla de ikväll! Men hoppas att folk reagerar. De var någon som visste vem personen var och ringer polis samt djurskyddet på deras anmälnings telesvar

Challa86
12/7/14, 11:19 AM
#4

👍

challameow.wordpress.com 

AnneN
12/7/14, 1:49 PM
#5

Ja jag håller med om att det är totalt vidrigt med tidelag, sådana personer äcklar mig helt ärligt!

Hoppas att det var ett "troll" och inte en seriös person som skrev, och om det var en seriös person så hoppas jag de blir av med hunden och att hunden inte får några fysiska eller psykiska men av att ha levt med dessa vidriga personer.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

vallhund
12/8/14, 7:56 PM
#6

Troll?

Personen har skrivit en hel del märkliga inlägg, många verkar vara borttagna.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
Ihima
12/9/14, 10:15 AM
#7

Ursäkta?

Lexie82
12/9/14, 8:53 PM
#8

Troll = någon som till exempel skriver osanningar i forum bara för att provocera eller få reaktioner från folk,

Ihima
12/10/14, 10:41 AM
#9

Vallhund! 

Jag vet inget om dig! Men jag vet iaf en sak. Om man inte vet något om en person. Asså känner den. Då ska man inte komma med anklagelser mot dom. 

Jag ser ingen anledning till att skriva bara för att! Eller dom du anser. Att jag skriver för att provocera eller får reaktioner från folk.

Bara för att du inte ser eller är med om konstiga udda saker som får dig att vilja dela med de för att kanske få folk att se att de händer mer än vad samhället snackat om! De är inte mitt fel.

Jag är så som person. Något som är fel i samhället så uppmärksammar man andra på de. Alltså via Facebook min blogg och här.

Men om de nu är så blä för dig och du nu stör dig så mycket av de! Ge helt enkelt söron i att läsa mina inlägg då! Detta är en ALLMÄN sida. Dom som är medlem får göra inlägg. Och tyvärr men du kommer inte gilla allas inlägg. Och du kommer uppenbart störa dig på dom! Mitt är bara 1 av x antal inlägg som du stör dig på! Så lägg ner. Sabba inte mitt/mina inlägg för att dom inte passa i dina öron/ögon!

Ha en trevlig kväll.

vallhund
12/10/14, 12:58 PM
#10

#9 Till skillnad mot dig så är jag inte otrevlig. Sajtvärden var inne på samma spår, varför väljer du ut mig o inte AnneN?

Jag håller med AnneN om att tidelag är vidrigt o att den som uttalar sig så som varande psykolog (vilket jag betvivlar att hen är) om att det skulle vara naturligt saknar en hel del skruvar i huvudet.

Vad gäller att många av de trådar du skrivit i är raderade/borttagna så är det ett faktum som var o en kan kolla upp.

http://blandrashundar.ifokus.se/users/546c8565ce12c40cf90064e5-ihima/posts

Andelen borttagna inlägg/trådar är anmärkningsvärt många.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Ihima
12/10/14, 5:19 PM
#11

#10 Hur du tolkar de jag skriver är på ditt ansvar! Åter igen anklagar du mig för något. Denna gången otrevlig.

Att jag hittar inlägg som passar mig eller frågor som jag vill veta mer. De stör uppenbart dig. 

Jag BER sajtvärden att ta bort inlägg. Och hon gjorde de. Innan dess skrev jag att de INTE skulle vara flera kommentarer. Vilket jag kan gör nu med. Då du gör så de spårar ut.

Men uppenbart stör du dig på att jag kan kommentera och göra inlägg! 

INGEN har bett dig kommentera mina inlägg eller ens kolla på mina inlägg. 
Men uppenbart måste du sabba för andra! "Suck"

Nu vet jag om att du stör dig på mig och mina inlägg! Så ge … i att kommentera dom och förstå min kväll!

Åter Igen! Har en trevlig kväll! HEJDÅ

Fridaaaa
12/10/14, 5:22 PM
#12

#11 Fast varför ta bort så många inlägg?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ihima
12/10/14, 5:25 PM
#13

#11 Jag har bara tagit bort ETT inlägg av mina! De är 1 som är borta. Resten av dom jag har lagt in som även du själv har svarat på finns kvar. Och andra har jag svara på! 

Just de. Inlägget ang kattmat som en la upp hjälpte jag med att be satjvärden att ta bort inlägget då kattmaten var såld. Men då är kanske något fel? De tycker iaf inte jag :)

Men nu vet jag att folk stör sig på att jag kommenterar andra inlägg ;) Synd att man lägger energi på onödiga saker :D Haha

Annons:
Ihima
12/10/14, 5:26 PM
#14

#12 menade jag :) 

Där är dom två som är borta 

2014-11-30

kattmat säljes

Katter

Kommentar2014-11-30

Min hund kasar på röven

Blandrashundar

Kommentar

Fridaaaa
12/10/14, 5:27 PM
#15

#13 Inte sagt något om någon specifik tråd.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ihima
12/10/14, 5:28 PM
#16

#12

 8 stycken som är startade och 2 som är stängde. 17 stycken har jag kommenterat någon gång!

Oj vad många

Fridaaaa
12/10/14, 5:30 PM
#17

#16 Du behöver inte överdriva och vara otrevlig/spydig för att man ställer en enkel fråga. Utgick från det #6 skrev, inte har jag gått in på din sida och klickat in på varenda inlägg du har gjort/skrivit i.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ihima
12/10/14, 5:33 PM
#18

#17

De var inte meningen att vara otrevlig/spydig! Utan men hur många inlägg och vad är dom är mina och vad av dom som är stängde. 

Men isf en rättelse att de inte är så många! Som sagt inte meningen att du skulle ta de så :) När man skriver kan de låta som "näsan i värdet" Men de var inte menat så! Förlåt :(

Fridaaaa
12/10/14, 5:34 PM
#19

#18 Fast vad inte det jag frågade 😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ihima
12/10/14, 5:36 PM
#20

#19

Nej! Men som du oxå ser så är de bara 2 som är borttagna.

Annons:
Upp till toppen
Annons: