Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
VALPAR & AVEL

Amstaff/sharpei

2014-08-17 02:13 #0 av: Marienielsen

Hej! Tänkte kolla om någon äger en amstaff/sharpei blandning klpt av en melissa i haninge (stockholm) född 2013-05-09 :)
Har nämnligen en av dom i den kullen :)

Anmäl
2014-08-24 17:07 #1 av: tetri

Nej, men har sett fyra, fem stycken hundar av den blandningen på blocket dom senaste månderna, alla i ungefär samma ålder dessutom. 

Anmäl
2016-01-01 17:05 #2 av: Alice.pas

Här är ett syskon till din hund! Diesel heter han. Precis börjat kolla runt efter syskon var ju ett tag sen du la upp detta.. Diesel är världens snällaste och lugn :)

Anmäl
2016-01-01 17:08 #3 av: Alice.pas

Skulle va kul och veta storlek och vikt på din. Hur är han/hon i psyket? :)
Diesel är ca 60cm mankhöjd och väger runt 35kg!

Anmäl
2016-03-15 00:05 #4 av: Bossebuus

Åh va roligt att jag hittade den här tråden! Jag har en lillebror här :). Han är född i andra kullen 2015-03-23, samma föräldrar och uppfödare :).

Här är min Bosse, 11 månader, 60cm i mankhöjd och väger 30kg :).

Anmäl
2016-07-12 23:26 #5 av: Elin.nilsson

Jag har också en amstaff/sharpei född 2013-05-09 från Melissa. Kul och se lite syskon till honom!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.