Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA

Kastrering av han hund.

2014-06-04 20:35 #0 av: Sandrantolv

Vet ni hur mycket det kostar att kastrera en hane på 15 kg? Och hur mycket betalade ni för era hundar vid kastrering? Om ni vet nått bra djurklinik eller veterinär som gör det vid Gästrikland eller Dalarna som är bra skulle det vara ett stort plus

Anmäl
2014-06-04 23:12 #1 av: Forest

Tycker priserna varierar en del har fast pris gäller oavsett storleken på hunden, medans andra kör liten hund ***** kr och mellanstor ***** osv Så mitt tips är ring runt till olika veterinärer o kolla vad dom tar 

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2014-06-05 11:56 #2 av: Fridaaaa

Här kostar det 2500 kr för hanhund som väger 0-20 kg.
Men håller med #1, bättre att kolla runt på kliniker och så man har runt om sig.

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-06-08 13:00 #3 av: Megapixxeln

Min kille vägde 7 kilo, nästan 5000 gick det på.

Anmäl
2014-07-19 11:50 #4 av: marathos

Verkar skilja ganska mycket på priser mellan olika veterinärer. Själv betalade jag ca 3000:-.

Anmäl
2014-07-19 23:52 #5 av: pv60

Priset beror på vikten och därmed hur mycket narkos det går åt. Vi har haft distrikts  vet i  Valbo till hundar och katter. Dock ingen hane...

Anmäl
2014-07-21 12:44 #6 av: nlinds

Aros var ju dock monorkid (ena kulan i magen), så på blåstjärnan skulle det gå på minst 10,000 . Men hittade en klinik som gjorde det billigare, så fick betala 6500 kr.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.