Annons:
Etikettallmänt
Läst 2620 ggr
alexz_87
2014-03-01 19:30

zoozoo.com dåligt eller bra?

är det nån här som brukar handla från zoozoo.com? är det en bra eller dålig sida? dela gärna med er av era erfarenheter :)

mvh Alexandra

Annons:
Mysisa
2014-03-01 20:21
#1

Aldrig handlat där o kommer inte göra heller. Just den maten jag kan tänkas ge till hundarna därifrån blev förbaskat dyr jämfört med att handla hemma

minavitas.wix.com/kennel

ZooZoo-Jenny
2014-03-19 10:03
#2

Hej Mysisa! :)

Vad tråkigt att höra att du tycker att vi är dyra. För att glädja dig lite så har vi prisgaranti, så hittar du ett billigare pris på en annan svensk sida, så kommer du självklart att få samma pris hos oss! :)

Varma hälsningar,

ZooZoo-Jenny

Mysisa
2014-03-19 10:19
#3

#2 Det var trevlig att höra, gissar på att den prisgarantin inte gäller om jag handlar hos min lokala djuraffär? Jag brukar köpa VoH där, styckvis kostar dom 19:- korven (500gram) oavsett vilken av korvarna det är. Skulle jag åka en hel låda behöver jag bara betala 17:-/korv Skulle vara skönt att få maten hemlevererad istället men det ser ut som att jag måste köpa minst 20 kg hos er? Jag har väldigt små hundar som äter ca 100 gram om dagen var + att jag semi BARFar dom så 20 kg skulle räcka väldigt länge och ta väldigt stor plats i frysen

minavitas.wix.com/kennel

SLCH
2014-03-19 16:38
#4

#2

Vilket utbud har ni på färskfoder?

ZooZoo-Jenny
2014-03-20 10:36
#5

Mysisa:

Okej, då förstår jag! Om du vill fortsätta att köpa styckvis så rekommenderar jag att fortsätta handla hos din lokala butik. Vi kan inte leverera styckvis eftersom det finns stor risk att maten tinar i leveransen. Vill du däremot köpa en hel låda (20 kg, 40 st korvar) och få det hela vägen hem till dörren så finns vi alltid för dig. Det läggs inte på någon fraktkostnad eftersom ordern är på över 500kr, eller aviavgift då fakturan kommer till mailadressen istället :)

SLCH:

Vi har Vom og Hundemat som färskfoder, du kan spana in våra produkter inom färskfoder på den här länken: 

http://www.zoozoo.com/sv/ecom/category/hund/hundfoder/farskfoder

Upp till toppen
Annons: