Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- God morgon/middag/kväll

Glad alla ♡-dag på er!

2014-02-14 11:47 #0 av: Fridaaaa

Hoppas att ni får en underbar dag Hjärta

Jag, sambon och hundarna ska ha extra myskväll ikväll med god mat och film. Ska köpa något extra gott tugg till hundarna med, så blir dem glada Skrattar

♡ Ta hand om varandra ♡

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-02-14 15:18 #1 av: Maja2

Hoppas Ni får en supermysig kväll! :)

Jag har lunchat med yngre dottern på stan, och träffat äldre dottern. Kvällen spenderas i soffan med hundarna. Jag är förkyld, så det  blir sparsamt med långpromenader idag och i morrn. 

Anmäl
2014-02-14 15:19 #2 av: Fridaaaa

#1 Krya på dig! Blomma

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-02-14 16:03 #3 av: Maja2

Tack Frida :) :) :) 

Anmäl
2014-02-14 18:50 #4 av: AnneN

Tack detsamma önskar vi er alla Hjärta

Har nyss kommit hem från jobbet, ikväll blir det att beställa hem mat, äta godsaker och mysa framför några filmer tillsammans med sambo och djur.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2014-02-14 22:17 #5 av: Jaaanee

glad alla hjärtans dag :) <3

Anmäl
2014-02-14 23:35 #6 av: Cahira

Glad alla hjärtans. :) 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.