Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Efterlyses - Släktingar till din hund

Sökes : Kullsyskon 2010

2014-02-01 20:42 #0 av: [IzzAnni]

Födda 19/5 2010 New Founland, St Bernard och Beardedcollie blandras från Fjärdhundra. Skulle vara roligt att få kontakt.

Anmäl
2014-02-01 20:46 #1 av: [IzzAnni]

PS. Vet någon varför mina bilder hamnar på sniskan? Eller upp å ner? Har en iPad...

Anmäl
2014-02-01 21:49 #2 av: Fridaaaa

#1 De är det i iPaden, är de på rätt håll där, så blir de på rätt håll här Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-02-01 23:42 #3 av: minbebis

Blir så på min mobil med, jag brukar trycka på Ändra, byta håll på bilden, spara sen ändra tillbaka åt rätta hållet då blir det bra :P

Anmäl
2014-02-03 19:20 #4 av: Pudelbus

Men så söt! Har du flera bilder? Har en St Bernard och Beardedcollie blandras hemma Glad

Anmäl
2014-02-03 22:25 #5 av: [IzzAnni]

Hoppas den här bilden blir rättvänd. Har roterat och gjort som ni snälla har hjälpt mej med. Vad heter din st Bernard blandis?

Anmäl
2014-02-03 22:32 #6 av: [IzzAnni]

Ok, det gick inte bra. Men på FB blir det rätt.. Ska försöka igen, skam den som ger sej.

Anmäl
2014-02-03 22:37 #7 av: Fridaaaa

#5 Du kan redigera ditt inlägg upp till 1 timme efter att du skapat det, så blir det inte så många kommentarer med ev misslyckade uppläggningar av bilder, bara ett tips Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-02-03 23:47 #8 av: Pudelbus

Buddy heter han, aldrig sett någon med liknande raser så var roligt att se din Glad

Anmäl
2014-02-04 18:33 #9 av: [IzzAnni]

Kul, jag såg honom på en annan bildsida. Visade på FB, alla trodde det var min Izzi. (Försökte radera...mina uppochner bilder oxå.)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.