Annons:
Etikettbeteende
Läst 623 ggr
Angelica90
1/13/14, 11:48 AM

behöver hjälp

Hej!

Jag har en blandras av Papillon och Jack russel på 4,5 år.

och det första problemet har funnits hela tiden men blivit lite bättre till och från. Men nu när jag och min pojkvän flyttade ihop så blev det värre.

Och det är att hon skäller något fruktansvärt när någon ringer på dörren , och vi har försökt att hon ska sitta på ett speciellt ställe när man öppnar men vi kommer aldrig längre än att någon måste sitta och typ mata henne med godis tills dom har kommit in och hon får gå och hälsa men detta funkar bara när man vet när någon ska komma och att man är båda två hemma. har nå något förslag? 

Sen det andra problemet kom när vi bytte lägenhet från en etta till en tvåa, att hon vissa nätter vaknar och gå och kissar på dörrmattan och ibland även bajsar i duschen. och då får hon si sista rastning mellan 22 och 23 på kvällen sen är det vardag så får hon gå ut vid kvart i sju ungefär. Är vi lediga så blir det runt nio. Och det har alltid funkat förut men nu kissar hon inne ca 3 ggr veckan och det är jätte tråkigt. kom gärna med förslag där med :)

Annons:
VildaVittra
1/13/14, 11:52 AM
#1

Pedagogisk video;

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[sorbel]
1/14/14, 4:28 PM
#2

#1 Tack att du postade detta! Jag ska börja med min hund direkt!

vallhund
1/16/14, 4:41 AM
#3

Begränsa utrymmet hon har tillgång till nattetid.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: