Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
O.T. OFF-TOPIC

Tack alla!

2013-12-15 21:46 #0 av: Hamster 4 ever

Jag måste bara skriva ett tack! Ni är så otroligt trevliga här inne! Jag har vart lite på andra hund-forum men aldrig hittat ett så vänligt forum! Jag hänger nog mycket härinne i framtiden, trots att vår hund är en renis!

Så, stort tack och glad 3-dje advent! Kramas

Medarbetare på lajv.ifokus. Välkommen in!

Anmäl
2013-12-16 09:44 #1 av: Fridaaaa

Tack, vad roligt att höra!
Utan er goa medlemmar som bidrar med god stämning hade det inte fungerat heller Glad

Här inne är alla välkomna, blandraser som renrasigaBlomma

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-12-17 15:59 #2 av: Lunaliahundar

Va fint :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.