Annons:
Etikettefterlyses-släktingar-till-din-hund
Läst 1691 ggr
algolist
12/9/13, 5:48 PM

hund född 2011-01-04?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Letar lite kullsyskon till min blandis kille..
Jag har försökt kontakta "uppfödaren" men utan resultat, även försökt prata med tidigare ägare- även där utan resultat…

han är född den 4 januari 2011
Border collie /labbe /schäfer (förra ägarna nämnde något om vit schäfer, men jag vet inte hur vida de var vit eller vanlig)
föddes i spexeryd, jönköpings län

Någon som har eller känner någon som kanske har ett kullsyskon till min kille ? (:

Annons:
[Forest]
12/10/13, 9:58 AM
#1

Himla fin hund, jag hoppas du hittar syskon och lite mer info om allt du undrar över. Kan även rek att du även sätter en efterlysning på blandrashundar.ifokus om du inte gjort det redan :)

Frida B
12/10/13, 11:29 AM
#2

#1 Det här är blandrashundar.ifokus ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

algolist
12/10/13, 12:42 PM
#3

1# tack (:
jag har försökt även via facebook förut, men utan resultat,vet ju inte hur många Valpar de var, han kan ju lika väl varit "ensam".
o uppfödaren svarar ju inte när ja skrivit till henne..
men hoppas på att de finns någon som man kanske kan få kontakt med (:

[Forest]
12/10/13, 10:44 PM
#4

2 haha jag var inne  på hundar men då kan jag även rek att man sätter ut där då det inte är alltid folk som hittar in hit ;)

Ellen89
12/12/13, 9:21 AM
#5

Valdans fin hund! Har sjalv en Schafer/Border tik :) Lycka till!

algolist
12/12/13, 1:10 PM
#6

#5 tack:) Just schäfer och bc är de som slagit genom på min, både utseende och beteende.. ;) Din tjejj ser ju söt ut oxå;)

Annons:
Pudelbus
12/16/13, 11:57 PM
#7

Har en vän med denna blandning, dock är hon mycket äldre. Sägs dock bara vara ytterst lite labbe i.

Upp till toppen
Annons: