Annons:
Etikettallmänt
Läst 1505 ggr
wingren
12/7/13, 10:36 PM

Tröjor till hund/katt Idé

Har en liten fundering angående hund-/kattröjor, borde man inte kunna köpa en (se länk) och använda som t-shirt?

http://www.hm.com/se/product/07560?article=07560-A

Något liknande detta. Har aldrig tittat på barn-/babykläder så har lite svårt och tänka mig in i passform och liknande. Är jag helt ute och cyklar eller kan det ligga något i denna tanke? ^^,

Annons:
VildaVittra
12/7/13, 10:49 PM
#1

Ärmarna sitter fel. Hundarnas ben sitter neråt, sen skulle halsöppningen åka ner då de saknar axlar.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Moppie
12/7/13, 10:55 PM
#2

Det funkar super om du syr om dom lite, Använd små små T-shirtar till mig vovve. Samt en liden mössa :D

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

wingren
12/7/13, 11:14 PM
#3

#1 Det skulle kanske funka med ett linne o om man klippte i "armhålen" lite? Eller vad tror du? :p

#2 Hur svårt är det att sy om och hur gör man isf? :)

Moppie
12/7/13, 11:44 PM
#4

#3 Ingen aning faktiskt, Min hade en oomsydd T-shirt på sig med den passade väl inte perfekt :) Kan nog inte va så svårt när man väl börjat och har en idé :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

[Forest]
12/8/13, 8:48 AM
#5

jag har använt body till ena hunden då hon opererades funka kanon det ända jag gjorde var jag sydde om den lite upptill och tog bort ärmarna helt.  jag fick iden inne från katter iFokus där en hade body på sin ny kastrerade honkatt 😉

Crazzysazza
12/9/13, 9:19 AM
#6

Jag har bodys på mina Dvärgpinschrar sydde om neder delen på den så hunden kan kissa. Funkar utmärkt. Får dock vika upp ärmarna på bodysen men de rullar inte ner igen.

Annons:
wingren
12/9/13, 10:25 PM
#7

Låter som man ska kolla med syrran om man kan få en gammal body utav henne o prova, funkar det så funkar det ^^

Upp till toppen
Annons: