Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1673 ggr
Fridaaaa
11/29/13, 9:24 AM

Trevlig helg! :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig helg på er allesammans!

Jag är hemma från praktiken idag, hade feber imorse, men tagit alvedon så nu känns det bättre, hoppas det bara en endagsfeber.
Roxy & Lillan ligger och sover.

Vad ska ni göra i helgen?

Jag ska mest ta det lugnt, leverera Roxy´s bror till sin nya ägare på söndag (sista kvar i kullen nu). Se om jag orkar ta en långprommis med Lillan.

Trevlig helg!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
AnneN
11/29/13, 12:56 PM
#1

Planen för helgen var att ha barn/ungdomskurs på klubben, träna rallylydnad med min egen hund + en hund som jag ska tävla med den 15/12 i Kalix, gå på en kompis födelsedagsfest.

Ändrade planer pga magsjuka 😕 blir istället att vara hemma, kanske träna lite med Velvet om magen tillåter och försöka fördriva tiden och hoppas på att bli frisk snabbt.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

pv60
11/29/13, 5:31 PM
#2

Barnbarn med familj på besök, så det blir köket…

Josse5233
11/29/13, 5:39 PM
#3

Har varit hemma från skolan idag pga att jag har haft så fruktansvärt ont i magen. :/ Blir en lugn kväll framför tv:n. :) Ska besöka en julmarknad imorgon och sova över hos en kompis. :)

Trevlig helg på er :)

Ha en trevlig dag! 

Djurälskaren87
11/30/13, 1:46 PM
#4

trevlig helg på er med! Jag hämtade hugo igår från mormor, så vi skall bara rå om varandra i helgen och ha det mysigt. Igår fick han freddagsgodis så blir inget godis idag men däremot massa annat gott tillsammans med mig framför en go film medan sambon är ute och gör stan osäker!:)

Upp till toppen
Annons: