Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Efterlyses - Släktingar till din hund

Kullsyskon födda 081009

2013-11-19 17:26 #0 av: JennaJo

Hej!

Söker efter kullsyskon till min Shira. Shira är en blandning mellan Finsk Lapphund och Siberian Husky. Skulle vara så kul att få komma i kontakt med någon ägare till kullsyskonen då de skulle vara kul att se foton på dem osv. Shira och hennes syskon är födda 2008-10-09. Har ni en hund född detta datum och med samma blandning får ni gärna höra av er, eller om ni känner någon som har en hund som detta stämmer in på...så tveka inte att maila. Har pratat med hon jag köpte Shira ifrån, men hon hade inga uppgifter kvar. 

Min mail är: impalabruden_85@hotmail.com

Mvh Jenny

Anmäl
2013-11-19 19:18 #1 av: Fridaaaa

Ändrade till rätt kategori. Lycka till!
Har du bild på din vovve? Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-11-19 21:11 #2 av: JennaJo

Tack så mycket =) Är ny här så jag har inte riktig koll på hur man gör än =) Japp, lägger upp bild på henne 

Anmäl
2013-11-19 21:16 #3 av: Fridaaaa

#2 Ingen fara Glad
Vad fin hon är!

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-11-22 12:25 #4 av: JennaJo

Jag har nu hittat alla kullsyskon =) 

Anmäl
2013-11-22 17:36 #5 av: Mysisa

Det gick fort. Hur gjorde du?

Anmäl
2013-11-22 20:59 #6 av: Forest

2. Mycket fin hund du har Kär Kul att du hittat syskonen Skrattar

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.