Annons:
Etikettbeteende
Läst 1218 ggr
Djurhomeopat Charlotta
2013-11-19 09:11

Studie i skotträdsla hos hundar

Hej!

Jag har startat en studie med homeopati för skotträdda hundar, och tänkte att ni här på blandrashundar i fokus har många kanaler till ägare vars hundar är skotträdda, rädda för fyrverkerier. Kanske du själv har en skotträdd hund? Studien går ut på att ägaren fyller i ett formulär om sin hund och skickar/mailar det till mig. Veckorna innan nyårsafton skickar jag ett homeopatmedel med instruktioner om hur och när hunden ska få det. Samtidigt får ägaren ett utvärderingsformulär där dom ska svara på hur och om dom tyckte att homeopatmedlet hjälpte.

Att ingå i studien är givetvis kostnadsfritt.

Skulle ni vilja hjälpa mig att sprida detta vore jag jätteglad! Det finns så många hundar där ute som lider så oerhört runt nyår och där ägarna inte vet hur dom ska kunna hjälpa. Denna studie ska utvärdera om homeopati kan var ett alternativ för dessa hundar.

Mer information finns på min hemsida, i min facebookgrupp och dom kan även maila mig.

Mvh Charlotta Jaakkola

Diplomerad djurhomeopat

www.whiteday.se

studie@whiteday.se

Diplomerad djurhomeopat

www.whiteday.se

Annons:
Djurhomeopat Charlotta
2013-12-06 10:08
#1

Om ni har några frågor är det bara att maila mig på studie@whiteday.se :)

Diplomerad djurhomeopat

www.whiteday.se

AnneN
2013-12-06 11:14
#2

Hoppas du får många deltagare, har rekommenderat din studie till mina vänner som jag vet har skotträdda hundar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: