Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 798 ggr
Fridaaaa
8/30/13, 8:31 AM

God helg! 30aug-1 sep

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig helg på er alla!

Vad ska ni hitta på i helgen? Här vankas jobb ikväll, se blir sen fredagsmys. Varit ut med vovvarna, lill-plutten åker hem idag men kommer troligtvis igen på söndag kväll 🙂

Imorgon ska jag på kalas, kusinvitamin som fyller år och på söndag firar jag & sambon 6 år tillsammans. Vad tar all tid vägen? 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
AnneN
8/30/13, 10:34 AM
#1

Här är det full fart hela helgen.

Ikväll blir det tyvärr akut avlivning av våran råtta Maia som fått en hjärntumör 😕 sedan fortsätta hjälpa en kompis att flytta hela helgen (flyttar från hus där hon bott ca 20år till lägenhet med 2 rok).

Lördag blir det lite paus i flyttandet för då ska jag & Velvet vara figuranter på en skvallerträningskurs och kvinnan som håller på att flytta ska tävla med sin papillon i viltspår öppenklass.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
8/30/13, 10:38 AM
#2

#1 Nej usch vad tråkigt 😕

Åh kul vad roligt där med en papillon som tävlar i viltspår, inte så vanligt (vad jag vet?) men skoj! 😃

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnneN
8/30/13, 10:47 AM
#3

#2 Nej det är inte så vanligt, vet att då hon skulle göra anlagsprovet så hade viltspårdomaren fått googla på rasen kvällen innan för han hade ingen aning om vad det var för ras ens 😃

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
8/30/13, 10:49 AM
#4

#3 Haha 😛 Hoppas det går bra för dem 😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[_annaH]
8/31/13, 9:06 AM
#5

Idag ska jag och andreas och en vän till mig åka till Västerås en sväng, sen ska vi åka till henne så Dexter ska få busa med hennes ena boxervalp :D 
Sen om vi hinner så ska Dexter fotograferas på Tuna Zoo, dom har öppningserbjudande och har djurfotografering, 99kr och man får med en bild, vill man ha fler bilder så kostar de 50 kr stk :D

Wezza
8/31/13, 10:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag e sjuk, så jag kommer väl bara ligga i soffan… Mamma å Jonas får ta hand om Smiley sålänge :)

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

Annons:
Maja2
8/31/13, 11:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Ska strax iväg på matfesten nere i stan, och äta lunch med några vänner. I övrigt blir det en lugn och skön helg med hundarna :)

Upp till toppen
Annons: