Annons:
Etikettefterlyses-försvunna-upphittade-hundar
Läst 3165 ggr
Gunlog
8/13/13, 6:10 PM

*hittad* Försvunnen LOMMA 9 aug.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Musse 3,5år, en blandras av spanskvattenhund och wippet, sprang bort den 9 aug kl 14.30 när han var på besök i Lomma på Vinstorpsvägen. Polisen har fått ett tips att han sprang vid MALMÖVÄGEN vid gamla 4H gården mot Alnarp runt kl 15.00 den 11 aug. Sedan syntes han vid Shellmacken i Arlöv, intill Spillepengen, springandes mot Fredrikssons Trä på Södra Virvelvägen. På kvällen den 11 aug ska han ha synts till i Åkarp på Harakärrsområdet.
Igår den 12 aug ringdes det ett tips till polisen om att han syntes till vid Vårdcentralen i Arlöv, springandes mot Elisetorpsvägen, grönområdet intill motorvägen. Efter det är han spårlöst borta.

Om någon ser honom försök INTE att jaga honom, utan hör av er direkt om ni hört eller sett ngt! Ni ringa när som helst på 0708 284484 till Johan Karlsson, Musses husse.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
silverorm
8/13/13, 8:06 PM
#1

Kan man dela på Facebook?

[daytona]
8/13/13, 9:30 PM
#2

Jag la ut det på twitter. Hoppas han kommer tillrätta!

https://twitter.com/Dustratracing

Gunlog
8/14/13, 12:12 PM
#3

Han finns på facebook på Husdjurshjälpen.Skåne

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Gunlog
8/14/13, 5:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här är ett nypublicerat foto på honom.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Gunlog
8/17/13, 11:29 AM
#5

MUSSE ÄR HITTAD! Tips kom in om att en vettskrämd hund hade synts till vid ett bussastall här i Arlöv. Detta tipset kom in igår kväll att hon hade sett honom i onsdags. Jag och min son blev upphämtade av en annan volontär och vi åkte ut dit. Vi pratade med en reklamsnubbe som satte reklam på bussarna och han hade också sett denna svartvita hund redan i SÖNDAGS.

Vi gick hela bussastallet och kunde bara konstatera att där var MÅNGA ställen för Musse att krypa omkring på. Vi lade ut korvbitar på ett ställe för att återkomma denna morgon och se om de var borta. Vi ringde också ägaren igår kväll för att berätta att folk sett honom.
Ägaren åkte dit tidigt i morse för att kolla om korven var kvar. När han gick inne på området, mot korvbitarna, så hoppade något på honom bakifrån och det var MUSSE!
Ägaren hade glömt ta kopplet med sig, men Musse gick fot hela vägen till bilen! Musse var överlycklig över att se husse! Inte alls nervös eller rädd, utan mer "Hej Husse! Äntligen hämtar du mig! Kan vi gå hem nu?"

Vilken TUR att vi åkte dit igår och pratade med folk!

Jag gråter av lycka!!

Ni kan läsa här:

http://www.facebook.com/groups/506836066063408/

🥳❤️🐶

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

[Forest]
8/17/13, 8:28 PM
#6

Vad härligt att höra att Musse och husse nu är tillsammans.❤️

Annons:
Gunlog
8/18/13, 9:56 AM
#7

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

[Forest]
8/18/13, 10:18 AM
#8

7 jätte fint att folk även får reda på fb gruppen Husdjurshjälpen som jag inte hade en aning om fanns.

Upp till toppen
Annons: