Annons:
Etiketthundträffar
Läst 2381 ggr
Michaela-N
7/5/13, 8:24 PM

Blandispromenader Stockholm

Hejsan!
Jag vet ju att det finns en hel del medlemmar på Blandrashundar iFokus och hundägare runtom i Stockholm, där även jag bor.

Så jag undrar om det är någon som är intresserad av att ha regelbundna promenadträffar för er medlemmar? Jag tänkte att man kan gå vid lite olika ställen varje gång så att alla Stockholmsbor har möjlighet att följa med. Självklart ska det gå att ta sig dit kommunalt. Tanken är att man ska kunna träffa nya vänner från forumet (det är jättekul att få träffa personer man bara haft kontakt med över nätet) samtidigt som man motionerar sin hund och får motion själv 🙂

Finns det intresse så kan jag tänka mig att organisera det 🙂

Annons:
Zinoida
7/9/13, 12:41 AM
#1

Jag tycker att det låter som en jättebra ide :)

Denna kommentar har tagits bort.
minbebis
7/23/13, 6:53 PM
#3

Jag hänger jätte gärna på :) Bor på gröna linjen, mot hagsätra :)

Bruden-Mbuti
8/18/13, 1:31 PM
#4

låter trevligt.

vi följer gärna med

elena_mar
10/6/13, 4:17 PM
#5

Låter som en bra jätteide! Man kanske kan även föreslå bra hundparker och se om man kan ses där? Jag har en energisk rottishane på 1,2 år som skulle väldigt uppskatta en kompis att leka av sig med :) 

Om även ni har en stor hund med mycket energi som vill ses och leka är det bara att höjta till! Vi finns i Märsta*, men kan även ses vart om inom 30 min med bil :) 

(*Där finns det bra hundpark med en ganska bra längd vid pendeltåget som skulle passa om det finns intresse!)

minbebis
10/8/13, 1:52 PM
#6

Är fortfarande med :)

Annons:
Mixie
10/8/13, 10:06 PM
#7

Någon som kan ta sig till Upplands Väsby så finns jag! Just nu sjukskriven så väldigt flexibel med tiden. :) kanske bör tillägga att jag har tre hundar, små och snälla!

//Mickan

minbebis
10/9/13, 12:30 PM
#8

Jag har en border collie/golden på 26,6 kg :)

minbebis
10/9/13, 12:30 PM
#9

Bor i högdalen :)

PennyIIXC
11/21/13, 9:26 PM
#10

Jag har en liten rackare på 11v collie/golden, bor i Haninge. :)

[eevie Z]
11/21/13, 9:47 PM
#11

Detta hade varit superkul i malmö också :) Hade jag bott i stockholm hade jag hängt på ngn gng

Upp till toppen
Annons: