Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 893 ggr
Fridaaaa
7/1/13, 8:33 AM

God dag 1 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är vi redan inne i juli månad.
Sommaren springer iväg, det är inte klokt!

Idag verkar det bli fint väder, om vi har tur.
Då blir det troligtvis en runda ner till vattnet eller en långtur i skog & mark, får se vilket det blir och vad vädergudarna vill 😉

Jobbar sedan fram till helgen, så vill ju ta vara på min sista lediga dag nu på några dagar 😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Frida B
7/1/13, 6:57 PM
#1

Ja, bara 176 dagar kvar till julafton, vinterns kärna!

Idag har jag jobbat, och sedan varit och träffat Nadja för första gången… Hon märkte att det var jag redan när jag gick upp för trappan för att ringa på dörren, då hon började tokskälla (vilket hon aldrig gör annars). Sedan var det glädje från hela hon! Men, hon har gått ner massa i vikt igen :( Man såg alla ben i kroppen på henne! Hon gick jättebra upp i vikt när vi gav henne Standart, nu ger hennes nuvarande ägare såklart henne doggy torrfoder… Hon ser nu ut som en vinthund (hon är Schäfer/finsk lapphund).

Nu ska jag ta och städa lite, denna första julidag. Snart är det semesterveckor, då får jag hit Nimbus och Norton (två hundar, den ena ska jag börja träna Agility med). Vilket kommer att bli mycket kul :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Fridaaaa
7/1/13, 9:15 PM
#2

#1 Jag längtar inte dit hihi 😉

Nej usch,  vad hemskt 😕

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: