Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1729 ggr
Fridaaaa
2013-06-28 10:32

28-30 juni 2013 - Trevlig helg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig helg på er allesammans!

Här är vi lite lata idag. Vädret är ostabilt och vi har varit ute en snabb sväng. Har extravovven här med, troligtvis stannar han här hela helgen också.

Jag ska jobba kvällen ikväll, men sedan tar jag helg 😃 Behövs hehe Planerat att ev fiska och ha allmänt lugnt och skönt. Gå långprommis med hundarna, om vädret tillåter (varken vi eller hundarna uppskattar regn hehe).

Vad ska ni göra idag och i helgen?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Maja2
2013-06-28 11:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Idag tar jag det väldigt lugnt. Hade yrselanfall igår (har Meniéres sjukdom) och det känns inget vidare än, men hoppas vara piggare mot kvällen. 

I morgon kväll ska jag in till stan och gå på Stadsfesten. Det är Magnus Uggla som är huvudartist i morgon, och honom vill jag se :)

Frida B
2013-06-28 11:53
#2

Imorgon blir det Liseberg med familjen, och Söndag åker jag till Tollarutställning i Borås, följer med en jag känner vars Tollare jag brukar passa :) Idag blir det slappa och sen upp till sommarjobbet, jobbar på ett hundpensionat :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Fridaaaa
2013-06-29 12:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Idag är vädret sådär. Ena stunden regn, andra stunden sol suck!
Man vågar ju inte sig på långpromenad då! Inte lust att bli blöt, inte hunden heller suck
Vet att det finns regnkläder men, inte roligt ändå. Men hunnit upp en runda i skogen i alla fall 😃

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maja2
2013-06-29 13:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Idag är det klarblå himmel :)  Har promenerat en mil på morgonen, strax lunch. Hundarna ligger på balkongen och slappar

Upp till toppen
Annons: