Annons:
Etikettallmänt
Läst 577 ggr
League
5/25/13, 10:06 PM

Val av nästa ras? planera inför framtiden.

Jag sitter och funderar på vad vi ska ha för hund i framtiden, tankarna kommer och går om att jag måste få ta farväl av mina älsklingar i framtiden. Och eftersom jag snöar in på saker, så tänkte jag att man kan ju be om hjälp istället för att stirra sig blind på en eller ett par "favoriter"

Idag bor vi i villa med inhägnad trädgård, lucka ut så dem kan springa ut och in dygnet runt, men planeringen är att flytta ut på landet, så när det blir aktuellt så kommer vårat liv se ut ungefär såhär:

Gård med massor av plats, evetuellt större hundgård att vara i när vi jobbar eller dagmatte/dagis. Vi kommer ha hästar, getter och hönor. Träning: vardagslydnad, springa med på ridturer, skogspromenader och ev spår eller uppletande. Förhoppningsvis finns ju våra hundar kvar i livet och hänger med ett Bra tag till. Som de flesta nog vet har vi idag 2 papillon/chihuahua på 2,6 respektive 4kg. Är absolut inte emot större hundar, det enda jag INTE vill göra är att hålla på med en massa hudvård, jobbig päls eller mycket jakt, lägger hellre tid på att träna och umgås på andra sätt.

Kom med förslag!!

Annons:
[madelaine]
5/27/13, 8:40 AM
#1

En JRT kanske? :)

Upp till toppen
Annons: