Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1016 ggr
Fridaaaa
5/25/13, 10:59 AM

Trevlig helg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig helg på er allesammans!

Vad händer resten av helgen?

Själv ska jag troligtvis en snabbis på en marknad och sedan ska vi grilla ikväll om det inte blir regn 🙂
Lillan & jag ska ut på en långprommis också på eftermiddagen är det planerat.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
League
5/25/13, 7:31 PM
#1

vi har varit på marknad idag vi med. Molly fick bära väska och Nico fick åka barnvagn, skönt att Molly kan uppföra sig. När vi fick hem henne skulle hon typ döda alla hundar.

dermot
5/25/13, 10:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vi har badat i ån 😃

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Fridaaaa
5/26/13, 9:16 AM
#3

#2 Ser superhärligt ut! 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fridaas
5/26/13, 10:22 AM
#4

Igår hade vi kursavslutning i grundlydnad, hur stor skillnad som helst på henne. En deltagare som inte varit med de senaste tre gångerna trodde inte att det var samma hund jag hade med mig, så kul att se att även andra ser skillnad på henne. Dock var hon övertaggad så när hon skulle sitta still vid sidan la hon sig ner, rullade runt, satte sig, satt fint, försökte ge mig höger och vänster tass osv, allt för att få godiset. Vi fick dra lott om vem som skulle visa upp vad och givetvis fick jag "min hund kan gå fint i koppel utan att dra", det vi haft problem med, men det kanon, hon höll fokus hela vägen 😊 Nu ska vi strax ut på långpromenad innan jag ska åka och jobba.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Upp till toppen
Annons: