Annons:
Etikettallmänt
Läst 10472 ggr
Lizetteolsson
2013-05-08 15:00

Julius k9

Jag har lite tankar om att skaffa en julius k9 sele idc till min tik, någon som har en eller har kunskap om den? Idc selen är jag mest intresserad av då man också kan dra med den. Har ni varit nöjds med köpet och är de en bra spår/sök och drag sele och promenad?

Annons:
Gia91an
2013-05-08 16:55
#1

jag skaffade en K-9 till min tik. en Jack russel. Det var inte en dragsele utan en ganska så normal variant med handtag på ryggen. 

Och jag är absolut inte nöjd då hon tog sig ur den jättelätt. Funkar säkert till hundar med inte så stor bröstkorg, men inte alls till min tik. Min mor har dock en likadan till sin Lhasa apso och är supernöjd.

Reptile-Lovers
2013-05-08 19:27
#2

Jag säljer dessa selar.

Man kan även dra med powerselen om man köper rätt.
Jag har powerselar i size 0 & size ett med sidoringar hemma.
Har inga idc hemma med sidoringar.
Men jag har fina färger av vanlig idc hemma ;)

www.petoutlet.se

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

Lizetteolsson
2013-05-08 19:44
#3

#2 vad är de för skillnad på idc och power :)? Hur är selarna? Kan man ha dom till "allt" eller vad man nu ska säga haha.

Reptile-Lovers
2013-05-08 20:00
#4

Idc : Där kan du sätta lampa , stora & små väskor. Finns i många färger.
Dyrare. Kan lätt beställas med sidoringar

Powersele : utgående o säljs billigt. Kan sätta dom små väskorna

Vi har några kvar med sidoringar så man kan dra

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

Lizetteolsson
2013-05-08 20:27
#5

#4 Får ursäkta för många frågor, men vill välja rätt sele :) 
Kollade in på sidan, finns powerselen endast i svart med sidoringar?
Och hur mycket rymmer dom små väskorna, kan man inte byta texten på sidan?

Reptile-Lovers
2013-05-08 20:36
#6

Har ngn camo oxå . men beror ju lite på storlek.  Powerselen  kan jag inte få in mer där av priset. dom små väskorna inte mkt . mobil , plånbok , bajspåse . Jo texta kan man byta på lla som det inte står ngt annant på. dom med ringar kan du inte byta på

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

Annons:
Reptile-Lovers
2013-05-12 16:32
#7

Hittade ni vad ni sökte?

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

sarae
2013-05-12 22:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag har en powerharness till min tös - med de små sidoväskorna till. Är supernöjd! Den sitter perfekt på henne och en väska rymmer en liten plånbok, läppglans & nycklar (i den andra går en iphone, astmamedicin och lite hundgodis ner ;) ) 

Har sen innan specialbeställt sidoettiketter med hennes namn på i reflekterande text - så ja, man kan byta etiketter på både sele och väska.

Reptile-Lovers
2013-05-12 22:45
#9

Så fint

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

Shabby-Chic
2013-06-26 14:49
#10

#8 Vart har du beställt etiketterna med namn på? Hittar ingen svensk sida som gör det, men du kanske beställde från den ungerska sidan?

Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning

Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland

www.ninaskaninshop.weebly.com

Nu finns det ungar till salu!

[Forest]
2013-06-27 12:36
#11

8 supersnygg 😍
har själv provat denna på hundarna o de satt inte bra på någon av våra trist då jag tycker de är enkla tuffa.

[TeamGolden]
2013-07-04 23:34
#13

K-9 selen är den bästa jag har, han kan bada i den, den tål alla typer av väder och den håller genom allt. Man kan lätt hålla en lös hund i det stora handtaget, även lätt för andra att kunna ta fast hunden om den rymmer och sen skaver den inte och ett plus är att den är riktigt snygg. 

Den bästa allround sele man kan skaffa enligt mig, hurtta har inte alls samma passform och kvalitét. 

Lagom mallig kille kom upp på ett berg förra helgen.
Q/A
Favorit färg? Jag gillar lila och grön, och även grå/vit 
Om du skulle få en sak just nu vad skulle de vara? Jag vill ha en soffa med schäslong på mitt rum!! Haha! 
Favorit film? LOL, The Last Song, Det Regnar köttbullar, och de flesta Disney och astrid lindgren filmerna! 
Vad är en bra person enligt dig? En bra person är en ärlig och härlig person som man lätt kan umgås med, och som man alltid kan lita på. En person som inte dömmer andra och ser människors insida! 
Om du var en superhjälte vad skulle vara din "kraft"? xD Skulle nog ha nån typ av övertalningsförmåga? Som Wolveriens fru har i X-men. (Iaf bland män, hahhaa)
Om du skulle vara en hund vilken ras skulle du vara då? :) En Wippet kanske? Sådär sprallig och studsar åt alla håll och hörs mycket, springer gärna istället för går och är allmänt hypad och ''olydig'' ;D
Vad är ditt favorit klipp på youtube? Säger bara, se detta så förstår ni varför: http://<a href=www.youtube.com/watch?v=TsqhQKRxkbE  kissar typ på mig av skratt! Om du skulle välja att bo i ett land förutom Sverige vilket skulle det vara? Hmm, gillar Norden så kanske Norge ett par år, sen flytta hem till goa lagom Sverige igen ♥ Ditt drömjobb? Har många olika drömmar, b.la att bli kock eller bagare, annars hundförare inom polis eller tull. Gillar även att stå framför kameran men det kommer nog inte bli nånting av. Vill även börja sjunga mer seriöst. Så ja, har en redig blandning av viljor! Vilken linje blir det på gymnasiet? Real hundinriktning! :D Dolda talanger? Det finns mycket jag tror jag är bra på, men som sedan visar sig när jag filmar mig själv eller frågar nån vad de tycker så är det inte alls bra på det, hahah! Men nånting dolt jag kanske inte tagit upp här så mycket (eller alls) är att jag läser av folk väldigt bra & att jag är en hejare på att fånga cheese balls i luften, hahaha :D hur bor du? :) Jag bor ett par mil söder om stockholm ute på ''landet'' i en villa typ. Vet inte hur jag ska beskriva huset men, stor tomt och mysigt inomhus, haha. Lite IKEA style p.g.a min mamma, men inte sådär jätte överdrivet.  Och mitt rum kan ni få bild på när det är heelt klart!! (med soffa osv som jag SKA ha :D) Hur gammal är du? Jag är 15 ½ år. Haha nä men fyller 16 i slutet på denna sommaren! :D  Vilken linje går/har du gått?  Jag ska i Höst börja på Real med inriktning hund :D Hur vill du att din framtid ska se ut?  Pratar vi va 5 år så lägenhet nära hemma, kanske i Handen nånstans med en till hund och ett par katter. Jobb och kanske kille?  Pratar vi 10-15 år så gård ute vid nynäs ka" />

Annons:
Reptile-Lovers
2013-07-05 00:12
#14

riktigt fint

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

[TeamGolden]
2013-10-16 22:12
#16

#15 Det tror jag Reptile-Lovers kan svara mycket bättre än mig eller nån annan, har faktiskt inte så stor koll på deras olika modeller, jag brukar tycka den jag har är den ''vanliga'' haha :)

Reptile-Lovers
2013-10-23 19:57
#17

det är powerselen . den gamle modellen

det är lite design o mkt pris som skiljer ;)

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: