Annons:
Etikettallmänt
Läst 990 ggr
PetWorld
5/5/13, 4:04 PM

Intressekoll samt tips

Hejsan, jag planerar att starta en nätbutik för gnagare, hund och katt-tillbehör, inom en snar framtid. Tänkte göra en intressekoll och se vad ni här på blandrashundar.ifokus saknar i dom nätbutiker som finns just nu. 

Ös gärna på med en massa olika produkter ni skulle vilja se i en nätbutik som har sin nisch på just gnagare, katter och hundar! :)

Annons:
[daytona]
5/5/13, 4:35 PM
#1

Om jag ska vara ärlig så finns det redan en uppsjö av nätbutiker som har allt för alla sorters djur. Alldeles för många i mitt tycke! Så jag vet tyvärr inte. Kanske ngn annan har en annan uppfattning om det….Men jag har handlat i många år, sen detta med internet började så. Men hoppas du hittar din egen nish o att det går bra för dig!

Lycka till :)

[amysmatte]
5/5/13, 9:27 PM
#2

Jag tycker också det finns många sidor där man kan hitta det man behöver genom en sökning. Som #1 skrev: Alldeles för många.

Men lycka till🙂

Honestyisdead
5/6/13, 9:30 AM
#3

Kan inte heller komma på något som jag saknar.
Tror tyvärr det är svårt att lyckas när det redan finns ett så stort utbud på nätet. Men om du ska satsa önskar jag dig lycka till.

Reptile-Lovers
5/6/13, 2:41 PM
#4

Jag har själv nät/ live butik

Ser att det öppnar fler hela tiden
Och väldigt många har samma saker.

Det jag gör är att leta dom mindre leverantörerna så det är inte så många som säljer samma saker som.

+ Att min nisch är att vara bilig men ändå kvalite'

Men lycka till

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

kajsai
5/6/13, 4:43 PM
#5

kanske lite böcker om träning m.m. (skulle själv behöva något sådant)

[Forest]
5/6/13, 8:17 PM
#6

* nartuligare godis utan tillsatser

* minkhalsband, mindre halsband med endast ringar lite som utställningskedjor fast bredare snällare halsband.

* kattgodis utan tillsatser, där bara en djursorts finns i.

Annons:
Reptile-Lovers
5/6/13, 9:05 PM
#7

#6 vi säljer naturligt godis

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

[Forest]
5/6/13, 10:23 PM
#8

7 ja det gör flera med men jag ser väl inte att alla gör det, och ibland tyvärr är det mycket rökt godis sånt unviker jag helt med :)

Reptile-Lovers
5/6/13, 10:30 PM
#9

Nä alla gör inte det

Skönt att alla inte säljer samma saker ;)

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

fridaas
5/6/13, 11:11 PM
#10

Det jag saknar är naturligt torkat godis som inte innehåller någon form av fågel eller fisk.
Torkade orökta grisöron, knorrar osv, de flesta har bara rökta.

Sen även täcken eller liknande med personligt tryck så det t.ex kan stå "rädd hund i träning" på eller något annat.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Honestyisdead
5/6/13, 11:21 PM
#11

#10 Det var bra förslag!

Kaiserin
5/22/13, 9:37 AM
#12

#10 Kolla upp Pommys sortiment, de har massor av godis och tugg som är torkat, ej rökt. Finns i välsorterade djuraffärer och även en del stormarknader. City Gross bland annat.

fridaas
5/22/13, 9:42 AM
#13

#12 Tack för tipset! Det märket har jag aldrig hört talas om eller sett tidigare, på vårat citygross finns det inte 😕

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
[Djurenimittliv]
5/24/13, 11:28 AM
#14

Jag önskar att det skulle vara lättare att få tag på witten Molly (tror jag det heter) till chinchilla. Framförallt sand av deras märke men även slipsten osv. Sen även mer leksaker som lite större tunnlar i alla möjliga former för chinchilla och igelkott. Också svårt att få tag på.

Upp till toppen
Annons: