Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Lupi sele?

2013-03-27 19:55 #0 av: idaah

Hej!

Jag kollar efter en sele till Tuva (welshen) och fick syn på lupi selen. Har aldrig hört talas om den, så min fråga är vad är det för sele, och är den bra? :)

Anmäl
2013-03-27 22:45 #1 av: Arrowhead

Är de en träningssele? De var vad jag fick upp när jag googlade snabbt o den ser jättetunn o obehaglig ut, inget jag skulle använt på mina hundar..

Anmäl
2013-03-28 09:07 #2 av: idaah

#1 Jag hittade den på en djur sida som dom verkar ha utförsäljning på olika djursaker. Så ville fråga först om någon kände igen den. Man såg bara förpakningen och ingen bild på den!

Då får jag fortsätta att leta vidare efter en bra sele! :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.