Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
GRATTIS!

Födelsedag!

2013-03-24 23:35 #0 av: Jaaanee

Idag fyller min lille Tarzan 5 år. :) Helt sjukt vad tiden har gått fort.

Anmäl
2013-03-24 23:45 #1 av: Hanna

Grattis! Underbar bild! Kär

Anmäl
2013-03-25 07:59 #2 av: Fridaaaa

Grattis :D

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2013-03-25 08:38 #3 av: Frida B

Grattis!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och medarbetare på Agility ifokus             
(f.d MelvinMimmiLufsen)

Anmäl
2013-03-25 09:57 #4 av: idaah

Grattis! :)

Anmäl
2013-03-25 10:41 #5 av: Forest

Grattis Tarzan på din 5-årsdag hipp hipp hurra hurra hurraPresent Tårta Blomma  Otroligt bra bild på söta Trazan Glad

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2013-03-26 01:31 #6 av: Jaaanee

Tacktack! :)

Haha, tycker ni om denna bilden så gillar ni nog dessa från alla hjärtans dag med: http://thediaryofjane.blogg.se/2013/february/glad-alla-hjartans-dag.html  ;)

Bilderna är tyvärr förstora för att laddas upp här. :P

Anmäl
2013-03-26 10:49 #7 av: Forest

6 men gissus så himmla söt Hjärta Du är verkligen duktig på ta bilder på din Tarzan han måste tycka om att bli fotad med Cool
Fin blogg, vad du är bra på göra olika saker. hamna på mina favvolista kan ge mig lite ideer Glad

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.