Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- God morgon/middag/kväll

Trevlig helg! 23/3

2013-03-23 15:04 #0 av: Fridaaaa

Trevlig helg på er allesammans, den tid som är kvar av helgen Glad

Har varit ute med Lillan idag, känner mig piggare idag, lite hosta kvar osv men är definitivt på bättringsvägen! Dock har jag noll kondis nu, lite trist menmen,

Ikväll blir det lite plugg och mys med sambo och djuren Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2013-03-23 17:32 #1 av: idaah

Trevlig helg!

För snart 30 minuter sen så kom jag och Tuva in från en trevlig spring tur från skogen. Härligt var det att komma ut och springa lite. Tuva var först lite över allt kan man säga, men när jag berömde henne (när hon var duktig) så sprang hon bredvig mig. Hade henne såklart i koppel! Glad

Nu ligger hon och sover i soffan bredvig mig, och jag tar det lungt. Senare i kväll vet jag inte vad jag ska göra, men vi får se vad som händer. :)

Önskar er en trevlig lördag och en trevlig helg! Glad

Anmäl
2013-03-23 17:56 #2 av: Fridaaaa

#1 Låter härligt! Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.