Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Hundkompisar Malmö

2013-03-03 23:28 #0 av: manaii

Hej,

Jag har en 8-månaders engstaff kille som behöver nya kompisar att promenera och leka med. Vi är nyinflyttade till Malmö och känner inte så mycket folk, därför tänkte jag kolla här om det är någon som kan vara intresserad?

Han älskar alla sorters hundar och så länge din hund är OK med lite "större" hundar så är OK för honom. 

Han älskar o springa, brottas och jaga pinne Glad

Anmäl
2013-03-04 17:00 #1 av: idaah

Synd att du inte bor närmare Röstånga. För att vår ena tik skulle behöva komma ut och träffa andra, och ha någon mer lek kompis än dom gamla hundarna som vi har. Lipar

Anmäl
2013-03-05 09:25 #2 av: manaii

Åh.. Jag har tyvärr ingen bil heller :( Men har ni vägarna förbi stan så kan ni ju alltid säga till :)

Anmäl
2013-03-07 15:28 #3 av: idaah

#2 Jadå :). Men när vi åker till Malmö så blir det alltid utan hund.

Anmäl
2013-03-09 20:18 #4 av: [Bolten]

Jag finns i malmö tillsammans med min dalmatiner/schäfer/rottis korsning som älskar i princip alla hundar :)

Sajtvärd för Weightpull.ifokus.se

www.yippoandnico.blogg.se                                                     

Anmäl
2013-03-13 08:21 #5 av: Reptile-Lovers

Jag har en staff men bor i Trelleborg.

ibland åker vi till malmö

Jag har en tik på 7 månader

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.