Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Grattis på 103års dagen Rex!

2013-02-11 21:45 #0 av: Kiyona

På tisdag den 12:de fyller Rex 13 år vilket blir 103 år i människo år.

Grattis min älskade Rex<3

Har ingen usb sladd till min kamera så får bli en gammal klassiker på honom :D

Jag må han leva jag må han leva jag må han leva ut i 200år. Javisst skahan leva javisst ska han leva javisst ska han leva ut i 200år!

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat!

Mvh//Andrea

Anmäl
2013-02-11 23:52 #1 av: Forest

Stort Grattis Rex! Hipp hipp hurra hurra hurra!

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2013-02-12 08:25 #2 av: Kiyona

Nu blir det frukost vid matbordet och ett inslaget grisöra! Mums! Sen blir det leverpastejtårta!

Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat!

Mvh//Andrea

Anmäl
2013-02-12 08:51 #3 av: Kiyona

Nu har han fått sin present. Att ta sönder pappret var självklart roligare än presenten

Mvh//Andrea

Anmäl
2013-02-12 09:17 #4 av: idaah

Grattis Rex!

Anmäl
2013-02-12 19:00 #5 av: Frida B

Grattis Rex! Vad fin :) 

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och medarbetare på Agility ifokus             
(f.d MelvinMimmiLufsen)

Anmäl
2013-02-12 20:20 #6 av: Kiyona

självklart menar jag 103 hund år xD

Tack :)

Mvh//Andrea

Anmäl
2013-02-13 13:57 #7 av: Jessiegirl1811

Grattis Rex :)

Anmäl
2013-02-13 22:15 #8 av: Frida B

haha 103 människoår, inte illa 

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och medarbetare på Agility ifokus             
(f.d MelvinMimmiLufsen)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.