Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1047 ggr
Fridaaaa
2013-02-08 19:00

God kväll 8 februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll på er!

Varit full fart här hela veckan. Förra helgen plus mån & tis var jag sjuk, förkyld. Men sedan kunde jag återgå till praktiken igen,trivs så bra! Synd att det bara är 2 veckor kvar, dessa 3 veckorna har sprungit iväg 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt är det tänker. Lillan löper, gjort sedan i söndags kväll, så hon är mest pipig just nu 
Men busa kan man ändå hehe 

Vad ska ni göra i helgen?

Jag ska ta det lugnt, på kalas till min lillebror som numera är tonåring hehe och städa :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
twinkime
2013-02-08 19:26
#1

Uscyh aldrig skoj att vara sjuk.

Hoppas du får en trevlig helg :)

Själv ska  jag vara på hundinstruktörs utbildning hela helgen.

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Fridaaaa
2013-02-08 19:27
#2

#1 Låter kul med hundinstruktör utbildning! Lycka till där :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
2013-02-09 00:09
#3

Skönt att du mår bättre :)

Ser verkligen fram mot imorgon då jag är ledig :D Här ska städas lite och sen långpromenad med hundkompisar, vi ska lägga ut spår o se hur det går med en som inte spårat så mycket. Jag kommer ta på vovvarna täcke och overall då båda är nerklippta, Donnas päls klipptes av igår då jag fick spader eftersom hon hade mycket tover antar det är vädret kallt blött ute + täcke lr overall sen den torra luften inne som fått hennes päls att tova så mycket. Men iaf nu ser man en kropp förut tyckte jag det var en pälsboll mer hahah

Söndag är inget inplanerat tyvärr jobbar min man annars var jag bra sugen på åka till ufd o sniffa på små Valpar o givetvis hälsa på henne o alla andra godingar. ´Söndag har jag inget planerat än kan jag kortfatta det hela

Upp till toppen
Annons: