Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Någon som vill gissa ras?

2013-02-04 15:31 #0 av: felzena

Hej har en blandrahund och skulle vara kul om någon vågade chansa vilken/vilka raser hans far är.

Mamman är en renrasig jämthund med stamtavla, men pappan vet jag inte då de var en tjuvparning.

Gissa på! Skrattande

Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~

Anmäl
2013-02-04 16:52 #1 av: Frida B

Schäfer, kanske rottweiler? Eller någon molloserhund

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och medarbetare på Agility ifokus             
(f.d MelvinMimmiLufsen)

Anmäl
2013-02-04 16:52 #2 av: Frida B

molosserhund'*

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och medarbetare på Agility ifokus             
(f.d MelvinMimmiLufsen)

Anmäl
2013-02-04 20:50 #3 av: Forest

Vilken fin hund :) Har du mer profil bild gärna där man ser huvudet lite bättre på närmare håll ?  Glad Jag gissar på Husky, just att hon ser större ut än jämnthund och har rak lång svans.

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2013-02-04 21:04 #4 av: Maja2

Kan vara nästan vilka raser som helst, men säger som ¤3 Husky kan vara Ett alternativ

Anmäl
2013-02-04 21:15 #5 av: felzena

Nu sitter jag inte vid min dator så har inte så mycket bilder på honom med laddar upp de jag har!

Anmäl
2013-02-04 21:24 #6 av: felzena

Ska alltid tränga ner sig i ''lillebrors'' sovplats

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.