Annons:
Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 1390 ggr
dermot
11/6/12, 11:20 PM

Bästisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mina två älsklingar Ella (hund) och Edward (katt) som leker dragkamp med en lekrep jag gjort. Var tvungen att ta fram kameran när de började. :)

De är som Yin och Yang nästan.. True match <3

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Annons:
Fridaaaa
11/7/12, 8:53 AM
#1

Charmtroll! :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Luckysoul
11/7/12, 10:12 PM
#2

Haha så gulliga de är xD

IngaTrnqvist
11/7/12, 10:30 PM
#3

Åh, så söta :)

dermot
11/7/12, 10:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Visst är dem! Sjukt söta, mina små änglar :3

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




AnneN
11/8/12, 7:16 PM
#5

Alltid lika kul att se hund & katt leka tillsammans Glad

Får jag vara nyfiken och fråga hur du har gjort lekrepet?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
11/8/12, 9:53 PM
#6

Kul att de leker så fint ihop Skrattande Här har vi oxå två stollar 3e (enja) leke inte så mycket utan mer fröken polis när hon anser det gått får långt o tror att hon behöver rädda lillsyrran från monsterkatten Flört

Annons:
dermot
11/27/12, 9:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#5 Förlåt för sent svar, men det är samma sätt som man gjorde med plastband man flätade på fingrarna. Jag säljer såna (eller ja, har precis skickat ut några testrep till olika hundar i landet, men går allt bra så kommer jag sälja sen.) Om du är intresserad? :)

Har även en liknande variant som är formad till en ring. (Se bild)

Tack alla :D

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




dermot
11/27/12, 9:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#5 Förlåt för sent svar, men det är samma sätt som man gjorde med plastband man flätade på fingrarna. Jag säljer såna (eller ja, har precis skickat ut några testrep till olika hundar i landet, men går allt bra så kommer jag sälja sen.) Om du är intresserad? :)

Har även en liknande variant som är formad till en ring. (Se bild) Finns två olika mönster "square", som på första bilderna och "twist" på sista bilden.

Tack alla :D

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Upp till toppen
Annons: